شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#خلیج فارس#خودرو

جزئیات آتش‌سوزی گسترده در انبار گازمایع قم | ۷ نفر مصدوم شدند

حریق گسترده در انبار سیلندر گازمایع که شب گذشته در بلوار خلیج فارس قم رخ داد، توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد. در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند و ۲ خودرو آتش گرفتند.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از همشهری قم، کریمی سخنگوی آتش نشانی قم با اشاره به وقوع حریق گسترده در مرکز نگهداری و شارژ گازمایع گفت: ساعت ۲۰:۴۷ حریق در یک مرکز شارژ سیلندر گاز مایع در بلوار خلیج فارس به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام ‌شد.

او با اشاره به شدت حریق و انفجار سیلندرهای گاز در محل حادثه گفت: ۱۰ خودرو عملیاتی و ۵ خودرو آبرسان و همچنین ۶۰ آتش نشان برای کنترل حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۷ مصدوم به نیروهای اورژانس برای مداوا تحویل داده شده و همچنین بر اساس اظهارات افراد حاضر در صحنه احتمالاً یک نفر در کارگاه محبوس شده است.

کریمی با اشاره به احتمال ریزش سقف کارگاه بر اثر شدت حریق گفت: بیش از ۵۰ کپسول در برآورد اولیه در این کارگاه وجود داشته و ۲ خودروی شخصی نیز به صورت کامل طعمه حریق شد.

سخنگوی آتش نشانی قم گفت: یکی از نیروهای آتش‌نشان نیز در این حادثه دچار مصدومیت و به بیمارستان منقل شد و چند آتش‌نشان دیگر در محل درمان شدند.