به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان، اما در حال شکل گیری است.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: در معابری که سرعت و سبقت در آن‌ها محتمل است، همکاران بنده با دوربین‌های لیزرگان مستقر هستند و تمامی تخلفات سرعت توسط این دوربین‌ها رصد و ثبت می‌شوند.

او اضافه کرد: با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند، چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطر آفرین هستند، پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد کنید.

او افزود: امروز بعد از ظهر با حضور شهروندان در آرامگاه‌ها و بهشت زهرا شاهد بار ترافیکی در آن محدوده‌ها خواهیم بود که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها حضور دارند و اقدامات ترافیکی خود را انجام می‌دهند، همچنین بعد از ظهر شاهد بار ترافیکی در مرکز شهر به واسطه تردد شهروندان به مراکز خرید خواهیم بود.