لهجه شیرین هفته؛ گیتی قاسمی در سریال زیرخاکی

سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی این هفته یک بازیگر ویژه رو کرد.

گیتی قاسمی که در سال های اخیر پدیده سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است با یک نقش ویژه و با لهجه ای شیرین و جذاب که با تبحری خاص اجرا شد تماشاگر تلویزیون را سوپرایز کرد.

0d34849f836a-cfcdc6ff3636-cfd3bcb058b01e6

خاطره ساز هفته؛ مرضیه برومند

مگر می شود کسی با نام مرضیه برومند آشنا نباشد؟

مگر داریم کسی را که با عروسک های کپل، دم دراز، سرمایی و..... آشنا نباشد؟

مگر ممکن است عروسک ماندگار زی زی گولو به این راحتی ها از خاطره کسی برود؟

حتما در خاطرات همه مخاطبان تلویزیون، سریال آرایشگاه زیبا و کلی اتفاقات جذاب ماندگار است. شاید ندانید اما واقعیت این است که بسیاری از بازیگران نامدار سینمای ایران کارآموخته مکتب مرضیه برومند، راضیه برومند، داوود رشیدی، عادل بزدوده، بهرام شاه محمدلو و این خانواده دوست داشتنی هستند.

مرضیه برومند که این روز ها مشغول ساخت سریال عروسکی برای شبکه نمایش خانگی است در هفته گذشته باز به دنیا آمد تا خاطراتی که برای خانواده هنر های نمایشی خلق کرده است یک بار دیگر مرور شود.

688793_284

دوست داشتنی هفته؛ صابر ابر

برخی از بازیگران سینما بی دلیل دوست داشتنی هستند، درواقع کاراکتر کاریزماتیک و جذاب آن ها نقش تاثیر گذاری در نقش هایی که بازی کردند بگذارد.

در هفته ای که گذشت صابر ابر هم کیک تولد فوت کرد اما تولد او بیشتر یادآور خاطرات نقش هایی است که از او در ذهن داریم و کمتر به یاد می آوریم که حضوری اضافی و ضعیف در اثری از خود به یادگار گذاشته باشد. بازیگری شبیه به خود زندگی که اصولا برای ایفای نقش های مختلف فیلتر خودش را فراموش نمی کند و برای دوربین، نمایش اجرا نمی کند بلکه زندگی را تجربه می کند.

abr

منوچهر نوذری هفته؛ مهران مدیری

یکی از ماندگار ترین آیتم های برنامه ساعت خوش شوخی با برنامه مسابقه هفته با اجرای مرحوم منوچهر نوذری بود که مهران مدیری آن را با تبحر و نمک خاصی اجرا می کرد حالا خیاط در کوزه افتاده و قرار است مدیری در نقش مجری مسابقه فصل جدید مسابقه دورهمی خودش صاحب میز باشد باید ببینیم او بعد از سال ها کارگردانی، بازیگری و حتی اجرا چقدر می تواند در اجرای یک مسابقه تلویزیونی موفق باشد.

مهران+مدیری

کرونایی هفته؛ کارگردان مطرب

این هفته هم خبر ابتلا به کرونا چند هنرمند از جمله سپند امیرسلیمانی و مصطفی کیایی در اخبار فرهنگ و هنر دست به دست شد که خوشبختانه شنیده می شود حال هر دو هنرمند محبوب عزیزمان رو به بهبودی است خبرگزاری برنا برای تمام هنرمندان آرزوی سلامتی و تندرستی دارد .

943527_481

آدم خاص هفته؛ امین حیایی

امین حیایی جز بازیگران محبوب سینمای ایران است که اصولا برای نقش های مختلف فرمول های خاصی را اجرا می کند او توانسته در تمام این سال ها با حفظ جذابیت های فیزیکی و خلاقیت های هنری اش در جایگاهی فراتر از یک هنرمند در میان مردم جا باز کند جالب اینکه حتی بعد از بازی در آثاری که مردم آن را دوست نداشتند جایگاهش را از دست نداد. این هفته تولد این هنرمند طناز است که البته در این سال ها با نقش های جدی و حتی داوری مسابقه استعداد یابی عصر جدید تجارب متفاوتی را به کارنامه اش اضافه کرده است.

157293_624

بازیگر هفته؛ حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد یکی از متفاوت ترین بازیگران سینمای ایران است که توانست در جشنواره جهانی امسال با فیلم میجر باز نظر داوران را به خودش جلب کند او با عروس آتش درخشید، با چند فیلم از ابراهیم حاتمی کیا جایگاهش را در سینما تثویت کرد و در سال های اخیر با چند تجربه در سینمای کمدی احتمالا به فیلم گیشه دار نیز توجهی ویژه داشت.

حمید+فرخ+نژاد+بازیگر

از دست رفته هفته؛ مسعود بهبهانی نیا

مسعود بهبهانی نیا، نویسنده با سواد، خوش فکر، پر ایده و مطلع به حوزه های مختلف اجتماعی ، خانواده و به خصوص درام و قصه گویی ایرانی در هفته ای که گذشت دارفانی را وداع گفت تا در غم از دست دادن او به سوگ بنشینیم.

خبرگزاری برنا درگذشت مسعود بهبهانی نیا را به خانواده این هنرمند و اهالی سینما تسلیت عرض می کند .

مسعود+بهبهانی+نیا.

سوگ هفته؛ از دست دادن علی مرادخانی

در هفته ای که گذشت غم بزرگی را بر جان و دل خانواده هنر به خصوص دوستاداران و هنرمندان عرصه موسیقی و نمایش گذاشت و به جرات می توان گفت پیام های تسلیت اهالی هنر در عرصه های مختلف و مسئولین این حوزه نشان از این داشت که معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی در روز های حضورش در مسند مسئولیت سنگ تمام گذاشته است.

1326263469photo_2021-06-07_19-43-48