شهر خبر

فتوای عجیب؛ اگر همسر زشت دارید، حشیش بکشید!

همسر زشت مساوی با داشتن اجازه برای کشیدن حشیش است! یک روحانی که خود ممکن است تحت تاثیر مصرف مواد روان گردان قرار گرفته بوده باشد فتوای عجیبی برای افرادی که همسرشان زشت است داد.

فتوای عجیب؛ اگر همسر زشت دارید، حشیش بکشید!

به گزارش منیبان؛ همسر زشت دارید حشیش بکشید! بعد از انتشار فتواهای عجیب و غریب از سوی علما و شیخ های سلفی، این فتوی زیاد دور از انتظار نبود که اجازه ی مصرف مواد مخدر به کسانی داده شود که همسرشان زشت است.

یک مبلّغ سَلفی مغربی، در مسجدی در جنوب این کشور، فتوایی عجیب و بی سابقه صادر کرد.

 این روحانی نمای سلفی و جوان که گویی خود تحت تأثیر مواد مخدر روان گردان قرار داشت، در خطبهٔ نماز جمعه خطاب به نمازگزاران گفت:هر مردی که زنش زشت است، حق دارد شب ها حشیش استعمال کند تا او را زیبا ببیند!

به نوشته روزنامه الجمهوریه تونس، این مبلغ جنجالی که به فتواها و اظهار نظرهای عجیب شهرت دارد، برای عمل به فتوای عجیب خود شرط هایی هم معین کرده، از جمله این که مردان برای اجرای این دستور العمل، باید کمتر از 40 سال سن داشته باشند؛ و شب ها نیم ساعت پیش از رفتن به نزد همسر خود حشیش استعمال کنند تا از زنان زشت خود گریزان نشوند.

 این مبلّغ سلفی در ادامه، روش مورد ادعای خود را بهترین راهکار برای مردانی دانست که "خدا آنان را به داشتن زنان زشت آزمایش کرده است"، چرا که آنان با این کار زنان خود را همچون حوریان زیبا خواهند دید!