شهرخبر

سامره: مقابل بحرین تمرکز بالایی داشتیم/ خودمان کار را گروه سخت کردیم


سامره: مقابل بحرین تمرکز بالایی داشتیم/ خودمان کار را گروه سخت کردیم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه خودمان کار را در این گروه سخت کردیم و حالا خودمان هم باید همه چیز را درست کنیم.

علی سامره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی ایران - بحرین که با برد 3 بر صفر تیم ملی همراه شد، گفت: از این برد و بازی خوبی که تیم ملی انجام داد لذت بردم و بازیکنان در این مسابقه مهم تمرکز لازم را برای شکست دادن بحرین داشتند. بازیکنان تیم ملی در این دو بازی به خوبی فعل خواستن را صرف و در زمین مسابقه با تمام وجود تلاش کردند. در طول 90 دقیقه هم ممکن است بازیکن اشتباه کند یا روز خوبی نداشته باشد، ولی مهم این است که تمام بازیکنان تیم ملی با نهایت انگیزه برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند.

مربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به تغییرات تیم ملی در نیمه دوم تصریح کرد: ما در نیمه اول به گل نرسیدیم هر چند که از دقیقه 20 به بعد فشار خوبی به بحرین وارد کردیم. با این شرایط و با توجه به اینکه نیاز به گل داشتیم، تغییرات مثبتی صورت گرفت و در نهایت توانستیم سه گل به حریف بزنیم. این برد برای ایران بسیار مهم بود و می‌تواند شرایط روحی تیم را برای بازی‌های بعد بهتر کند. ما مقابل بحرین تمرکز بالایی داشتیم و این موضوع در چنین مسابقه حساسی به تیم کمک کرد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی در دو بازی بعدی هم به پیروزی برسد تا به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. مسئله مهم دیگر هم این است که بازیکنان اشتباهات فردی خودشان را به حداقل رسانده و با قابلیت‌های فردی‌شان به موفقیت تیم ملی کمک کنند. ما نباید تصور کنیم با کسب دو برد همه چیز تمام شده است، چون هر چه جلوتر برویم کار سخت‌تر خواهد شد. اگر در باد این دو برد بخوابیم، مطمئناً تمرکزمان را از دست خواهیم داد. من امیدوارم بچه‌ها با انگیزه بیشتر در دو بازی بعدی به میدان بروند. متأسفانه خودمان کار را در این گروه سخت کردیم و حالا خودمان هم باید همه چیز را درست کنیم تا به مرحله بعدی برویم که قطعاً کارمان سخت‌تر می‌شود.

سامره در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد؟»، اظهار داشت: ما تیم خوبی داریم. این درست است که برای رسیدن به جام جهانی کار سختی داریم، ولی با این بازیکنان باکیفیت، همه توقع دارند ایران به جام جهانی صعود کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

انتهای پیام/