به گزارش برنا، برنامه این هفته «گربه‌ها و سگ‌ها» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب نگاهی متفاوت و طنز دارد به تلاش‌های مضحک ولیعهد عربستان سعودی برای نشان دادن این کشور به عنوان کشوری مدرن و امروزی، تا جایی که عربستان در سال‌های اخیر از نمای بیرون به کاخ باشکوه باکینگهام شباهت دارد و از درون به مخفیگاه صدام در تکریت!

این برنامه به این موضوع می‌پردازد که اولین اقدام بن‌سلمان برای تبدیل عربستان به کشوری خودکار، تمام تکنولوژیک، سوپر پیشرفته و افسانه‌ای، دستگیری پسرعموها و دخترخاله‌هایش برای مبارزه با جنگ داخلی بوده است. این ولیعهد خام و بلندپرواز آن‌قدر دلبسته نمایش و برگزاری شوی سیاسی در جهان است که حفظ جان شهروندان خود با اصرار بر واکسیناسیون سریع را با به فنا دادن سه هزار نفر بیمار مالاریایی به خاطر خدمات بهداشتی ضعیف در سایر نقاط کشور به خوبی جبران کرد!

لمبیت اوپیک مجری «گربه ها و سگ ها» به زبان طنز از دیگر شاهکارهای بن‌سلمان هم سخن می‌گوید؛ از جمله، پادشاه و ولیعهد در حالی قرآن را قانون اساسی عربستان نامیده‌اند که کشور را از کاباره و دیسکو پر کرده‌ و حتی برای ویلای شخصی خود سفارش دختران مومن و پاکیزه می‌دهند!

برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» پنج شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.