شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#اقتصادی ایران#انتخابات#یارانه

رضایی: سیستم اقتصادی ایران سلطان‌پرور شده است/ منابع یارانه‌ای ما پایدار است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه سیستم اقتصادی ایران سلطان‌پرور شده است گفت: من برای اقتصادی ایران معماری نوین طراحی کرده‌ام. وقتی یارانه به مردم بدهیم از آن طرف قیمت‌ها را تثبیت می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - «محسن رضایی‌میرقائد» در گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر شد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

مردم از من می‌پرسند هرج و مرج در قیمت‌ها کی تمام می‌شود. یارانه ۴۵۰ هزارتومانی من همان ۲۰ دلار قبلی است. منابع یارانه از ۴ الی ۵ بخش است. بخشی حدود ۱۰ درصد صرفه‌جویی است. در مصرف سوخت اسرافی می‌شود که در آن نظارتی وجود ندارد.

ما مشکل تولید نداریم. گاز ایران طرف ۴ سال آینده سر به سر می‌شود. ما در دولت خود کل گاز را به پتروشیمی‌ها خواهیم داد.

منبع دوم یارانه ۴۵۰ تومانی حیف و میل کردن پول‌هایی است که دولت به عنوان ۴۲۰۰ تومان می‌دهد و معلوم نیست چه بر سر آن می‌آید.

ارز ۴۲۰۰ را حذف نخواهیم کرد. منابع یارانه‌ای ما پایدار است. منابع نباید در اختیار ویژه خواران باشد. ما در دولت خود حق را حق‌دار می‌رسانیم. من امروز به ملت ایران می‌گویم یارانه ۴۵۰ هزارتومان را پرداخت خواهیم کرد.

سیستم اقتصادی ایران سلطان‌پرور شده است. من برای اقتصادی ایران معماری نوین طراحی کرده‌ام. وقتی یارانه به مردم بدهیم از آن طرف قیمت‌ها را تثبیت می‌کنیم.

ما وظیفه داریم با مردم صادقانه عمل کنیم. عده‌ای در کشور اضافه مصرف یارانه دارند. ما با ارائه کارت مصرف انرژی از این موضوع جلوگیری خواهیم کرد.

تکمیل می‌شود...