شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#مسجد الاقصی#قدیمی#رسانه‌ها

رسانه های فلسطینی خبر دادند:

راهپیمایی مشکوک صهیونیستها در قدس و آمادگی کامل جوانان فلسطینی

راهپیمایی مشکوک صهیونیستها در قدس و آمادگی کامل جوانان فلسطینی

رسانه‌ها اعلام کردند که جوانان فلسطینی ساکن قدس اشغالی برای مقابله با راهپیمایی مشکوک شهرک‌نشینان صهیونیست، به سوی مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس اشغالی روانه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی با صدور دستوری، «ایتمار بن غفیر» عضو راست‌گرای کنست رژیم صهیونیستی را از برگزاری راهپیمایی موسوم به رقص پرچم و ورود وی به مسجد مبارک الاقصی منع کرد.

علاوه بر این دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کرده‌اند که جوانان فلسطینی ساکن قدس اشغالی برای مقابله با راهپیمایی مشکوک امشب شهرک‌نشینان، به سوی مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس روانه شده‌اند.

شبکه لبنانی المیادین در این باره گزارش داد که شهرک‌نشینان صهیونیست امشب (چهارشنبه) تحت پوشش امنیتی نظامیان رژیم اسرائیل راهپیمایی تحریک آمیزی را در قدس اشغالی انجام خواهند داد.

این در حالی است که پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی سعی کرده‌اند با وضع قوانین سفت و سخت، از عبور و مرور فلسطینیان در خیابان‌های قدس اشغالی جلوگیری کنند.

پیش‌تر مقامات رژیم صهیونیستی در پی تهدید مستقیم نیروهای مقاومت فلسطین مبنی بر اینکه در صورت برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی تل آویو را هدف می‌گیرند، دستور منع برگزاری این راهپیمایی را صادر کرده بودند.