شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مذاکره#بایدن

همتی برای آمریکایی‌ها پیغام فرستاد!

همتی نمایه

همتی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که آماده مذاکره با بایدن است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در مصاحبه با این رسانه گفته چنانچه در انتخابات هفته آتی به پیروزی برسد، مایل است با جو بایدن دیدار کند، اما لازم است آمریکا سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری ارسال کند.

این رسانه آمریکایی به نقل از همتی نوشته است: «فکر می‌کنم شاهد هیچ اقدام جدی از سمت آقای بایدن نبوده‌ایم. آنها ابتدا باید به توافق هسته‌ای که از آن خارج شدند، برگردند. اگر ما شاهد این روند باشیم و اعتماد بیشتری حاصل شود بعد می‌توانیم درباره این مسئله صحبت کنیم.».

  حسن روحانی که این روزها به خاطر افزایش قیمت دلار، سکه و پراید و نیز به تنگنا بردن معیشت به شدت از جانب مردم به بی تدبیری و خلف وعده متهم شده است؛ در مناظره های انتخاباتی سال۹۲ با کدخدا خواندن آمریکا گفته بود:مذاکره با آمریکا راحت‌تر از اروپا است؛ چرا که اروپایی‌ها کدخدایی دارند و باید از آن اجازه بگیرند بنابراین ما برویم با همان کدخدای آنها صحبت کنیم و بهتر است.

به نظر می رسد نامزد روکشی دولتی ها در انتخابات دوباره پا در جای دولت تدبیر گذاشته و با وعده مذاکره با آمریکا می خواهد ته مانده اقتصاد کشور را به لبه پرتگاه ببرد.