شهرخبر

مسئول ستادهای مردمی قاضی‌زاده: مردم از تبلیغات و هزینه اضافی پرهیز کنند/ شعار ما "هر جوان یک ستاد" است


مسئول ستادهای مردمی قاضی‌زاده: مردم از تبلیغات و هزینه اضافی پرهیز کنند/ شعار ما "هر جوان یک ستاد" است

مسئول ستادهای مردمی «دولت سلام» گفت: به دلیل شرایط اقتصادی مردم، خواهشمندیم تا از هرگونه تبلیغات و هزینه اضافی پرهیز شود و تبلیغات در حد ضرورت انجام شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،  مهدی بادپا مسئول ستادهای مردمی دولت سلام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به اقبال مردمی و درخواست ها و تماس های مکرر مردم شریف از اقصی نقاط کشور برای حمایت از قاضی زاده هاشمی و درخواست ارسال پوسترها و بنرهای تبلیغاتی گفت: به دلیل عدم توان مالی ستادهای آقای قاضی زاده امکان ارسال هرگونه اقلام تبلیغاتی به استان‌ها از ما سلب شده است، به همین دلیل تبلیغات معرفی ایشان در سطح شهرها و روستاهای کشور وجود ندارد و تنها در بستر فضای مجازی و برنامه های صدا و سیما امکان تبلیغات برای ما میسر بوده است.

 

وی افزود: لیکن به این دلیل که آقای قاضی زاده به جریان خاص سیاسی وابستگی تشکیلاتی ندارند و پشتوانه اقتصادی در  جریان انتخابات ریاست جمهوری ندارند و نیز با توجه به عدم وابستگی به کارتل های اقتصادی، ضمن قدردانی از حمایت حامیان و علاقمندان به ایشان به اطلاع می‌رسانم هر شهروند محترمی در کشور که به برنامه های مطرح شده ایشان علاقمند است در صورت تمکن مالی حداقلی "حتی با چاپ یک پوستر یا بنر" و نصب آن در سطح شهر و روستا می‌توانند به صورت خودجوش و فردی به صورت حداقلی و در حد مورد نیاز برای معرفی این نامزد تبلیغاتی در محله های خود، برای ایشان کمک نمایند.

مسئول ستادهای مردمی «دولت سلام» خاطر نشان کرد: البته لازم به ذکر است که به دلیل شرایط اقتصادی مردم، خواهشمندیم تا از هرگونه تبلیغات و هزینه اضافی پرهیز شود و تبلیغات در حد ضرورت انجام شود.

بادپا با اشاره به اظهارات قاضى زاده در مناظره نیز تصریح کرد: همانطور که آقای قاضی زاده روز گذشته در مناظره اعلام کرد شعار ایشان "هر جوان یک ستاد" است، لذا در توئیت‌ها با هشتک #هر_جوان_یک_ستاد  از دایشان به عنوان کاندیدای نسل جوان حمایت می کنیم.

مسئول ستاد مردمی دولت سلام گفت: آدرس سایت و پایگاه های اطلاع رسانی دکتر قاضی زاده برای دسترسی به پوسترهای تبلیغاتی: www.ghashemi.com و در " بله" و تلگرام @ghazizadeh_print و @Ghazizadeh_1400 وجود دارد.

بادپا ادامه داد: ضمنا علاقمندان به آقای قاضی زاده می‌توانند با مراجعه به سایت دکتر، به اخبار، برنامه‌ها و کتاب‌های برنامه‌های آقای قاضی زاده دسترسی داشته باشند. 

مسئول ستاد مردمی دولت سلام افزود: از یک ماه گذشته ستادهای مردمی دولت سلام در سطح کشور برای آقای قاضی زاده هاشمی راه اندازی شد و نام مسئولین استانی ستادهای مردمی در بستر شبکه های اطلاع رسانی منتشر می‌شود. لذا شهروندان محترم برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با مسئولین ستادهای مردمی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/