شهر خبر

"مهرعلیزاده دکتری «مهندسی اقتصاد» ندارد"


"مهرعلیزاده دکتری «مهندسی اقتصاد» ندارد"

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید اما حالا مشخص شده مهرعلیزاده مدرک دکتری مهندسی اقتصاد ندارد.

خبرگزاری تسنیم- محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در دو مناظره انتخاباتی اخیر خود با دیگر کاندیداها، اظهار داشت که دارای مدرک دکترای مهندسی اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ هلند است اما آن طور که خبرگزاری فارس گزارش کرده، مهرعلیزاده این مدرک را از دانشگاه مذکور ندارد.

علی تاجرنیا سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده به فارس گفته که «آقای مهرعلیزاده مدرک دکتری دارد. مثل این است که بنده دکتری تخصصی پروتز علوم پزشکی از دانشگاه مشهد داشته باشم و برای اخذ مدرک دکتری دیگر از دانشگاه آلمان برای دفاع از پایان نامه‌ام حضور نیافته‌باشم و نیمه تمام بماند.»

پیش از این برخی دانشجویان دانشگاه تیلبرگ هلند نسبت به ادعای اخذ مدرک دکتری وی از این دانشگاه ابراز تعجب کرده بودند و خواستار صحت سنجی این ادعا شده بودند.

سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ» هلند نیز به فارس گفته که «محسن مهرعلیزاده» تحصیلات خود را در این دانشگاه به اتمام نرسانده و بنابراین هیچ عنوانی از این دانشگاه هلندی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/