شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه#نیروهای مسلح

چهارمین جشنواره ملی "ترنم فتح" نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره ملی "ترنم فتح" نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره ملی "ترنم فتح" ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح با هدف بازآفرینی حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس، تقویت روحیه حماسی وسلحشوری جوانان و آشنایی عموم مردم، ارتقای کیفی رشد و توسعه هنری نیروهای مسلح در حوزه آهنگ و موسیقی حماسی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا،نرگس معدنی پور گفت: طبق سنوات قبل چهارمین جشنواره ملی "ترنم فتح" با برگزاری مسابقه بین گروه های موزیک ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروهای مسلح ناجا در استان های مختلف کشور در قالب هفت منطقه اجرا می شود.
وی افزود: درحقیقت جشنواره ملی "ترنم فتح" یگان‌های موزیک نیروهای مسلح، استان های کل کشور را به هفت منطقه تقسیم کرده است که رقابت منطقه یک؛ بین استان البرز، مرکزی، قم و تهران است و استان مرکزی نیز به عنوان سرگروه استان ها انتخاب شده است. استان مرکزی نیز باید گزارش کار خود را تا آخر شهریور به سازمان سینمایی و دفاع مقدس ارائه دهد.
معاون فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به چشم انداز برگزاری جشنواره در قالب بین المللی اظهار داشت: گروه های موزیک نیروهای مسلح پس از رقابت در مرحله منطقه ای، به مرحله کشوری راه می یابند و در اختتامیه جشنواره معرفی خواهد داشت.

انتهای پیام