شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام خمینی (ره)

واژگونی فجیع 2 موتورسیکلت در خیابان امام خمینی (ره)

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی 2دستگاه موتورسیکلت در خیابان امام خمینی (ره) و مصدومیت راکب آن خبر داد.

واژگونی فجیع 2 موتورسیکلت در خیابان امام خمینی (ره)

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  ساعت  07:55  صبح امروز ، در مسیر غرب به شرق روی پل خیابان امام خمینی (ره)  یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از  برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر واژگون و هر دو موتور سوار به شدت با زمین برخورد می کنند .  

او گفت: عدم توانایی راکب در کنترل وسیله باعث شد تا کنترل موتورسیکلت از دست وی خارج شده و نتواند به موقع عکس العمل مناسب نشان داده که  پس از برخورد با یکدستگاه موتورسیکلت دیگر  که در مسیر خود در حال تردد بوده به شدت برخورد و باعث می گردد موتور خود به همراه سرنشین و موتورسیکلت طرف  مقابل نیز  واژگون و با هم به زمین برخورد نمایند .

مومنی افزود : با حضور کارشناسان  منطقه 10  پلیس راهور فاتب و کلانتری 108 نواب  در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس راکب موتورسیکلت را که از ناحیه زانو دچار شکستگی شده بوده  به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمودند .

این مقام انتظامی  از راکبان موتورسیکلت خواست با سرعت مطمئنه برانند و  حرکات مخاطره آمیز اجتناب کنند.