شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

پنج راه برای تناسب اندام بعد از کرون

تحقیقات جدید نشان داده است که شما می­توانید با زمان کمی ورزش­های هوازی عضله بسازید­. برای کسانی که نگران از دست­دادن حرکات با دنبل های ورزشی هستند بهتر است بگویم که فقط دنبل­های ورزشی نیست که شما می­توانید از آن­ها استفاده کنید شما می­توانید با بلند کردن سگ­تان کاری­ درست مثل دنبل­های ورزشی انجام دهید یا حتی بلند کردن بطری های آب و نوشابه که در منزل و در یخچال دارید ولی به یاد داشته باشید همیشه فعال باشید درست مثل زمانی که قبل از پاندمی کرونا ورزش می­کردید و فعالیت داشتید.

پنج راه برای تناسب اندام بعد از کرون

۱. برنامه داشته باشید

این روز ها ما همیشه­ درخانه هستیم و یخچال ها فقط چند قدم با ما فاصله دارند. قبل از پاندمی کرونا یک برنامه ی ثابت را دنبال می­کردیم، صبحانه را برای سرکار آماده می­کردیم و در یک زمان خاص میل می­کردیم ناهار و شام را هم به همین ترتیب درست سر یک ساعت مشخص می­خوردیم پس نباید این روزها تفاوتی با روز های قبل از کرونا داشته باشد. برنامه­ی غذایی ما باید درست مثل قبل باشد و زودتر از موعد وعده­های غذایی خود را نخوریم. ا­لبته می­توانیم وعده­های غذایی خود را آماده کنیم و در ساعت مناسب و مرتب میل کنیم، پس برنامه ی غذایی خود راپیگیری کنید و درست مثل قبل صبحانه و ناهار و شام بخورید.

۲. حرکت کنید

در محل کار خود فقط روی نیمکت نمی­نشینید، بلکه کار می­کنید، به اتاق همکاران خود سر میزنید و ... پس در منزل هم فقط روی کاناپه ننشینید.

مطمئناً این روز ها حرکت روزانه­ شما کم شده است و این عامل به تنهایی می­تواند منجر به بزرگ شدن دور کمر شما شود حتی اگر به­ همان رژیم غذایی قبل را ادامه دهید شما حرکت کمتری خواهید داشت و در نتیجه افزایش وزن شما حتمی خواهد بود. برای اینکه فراموش نکنید می توانید ساعت را تنظیم کنید که لااقل هر شصت دقیقه یک بار بلند شوید و راه بروید. این کار باعت می­شود که کالری بیشتری بسوزانید و برنامه منظم­تری برای حرکت داشته باشید.

۳. پاسخ گو باشید

اهداف تناسب اندام خود را بایک دوست صمیمی تعین کنید. باهم یک مربی متخصص آنلاین استخدام کنید برای اینکه در مسیر درست قرار بگیرید یک همراه و رفیق می­تواند در همه برنامه­ها شما را دلگرم کند تا بتوانید به کارتان ادامه دهید. این عامل باعث تحول و موفقیت شما خواهد شد.

۴. آب بیشتری بنوشید

هیدراته ماندن برای متابولیسم یک بدن سا­لم ضروری است. جایگزینی آب با یک نوشیدنی انرژی­زا مثل کافئین احتمالا نتیجه عکس دارد؛ تمرکز شما را کم می­کند و بر مصرف کل آب بدن شما تأثیر دارد. نوشیدن بیشتر آب می­تواند احساس سیری به شما بدهد و منجر به کاهش استفاده از میان وعده­ها شود. همیشه یک بطری آب تمیز نزدیک میز خود نگهدارید و مطمئن شوید که همیشه درپوش آن بسته است زیرا لپ­تاپ­ها ضد آب نیستند.

۵. همیشه ورزش کنید

خواه عادت داشته باشید که در باشگاه ورزش کنید یا اینکه اصلاً عادت نداشته باشید ورزش کنید به هر حال باید این روز ها ورزش کنید. با ورزش کردن جریان خون شما افزایش پیدا می­کند، ضربان قلب بالا می­رود و عضلات شما تحت فشار قرار می­گیرند. این روز­ها بسیاری از مربیان ورزشی تمرینات خانگی را به صورت آنلاین ارائه می­دهند، یکی از این برنامه ها را ا­نتخاب کنید وآن را امتحان کنید زیرا بسیاری از افراد این روزها فهمیده­اند که حرکات هوازی بیشتر وزن ما را کم می­کنند تا حرکت با آهن­های موجود در باشگاها.

تحقیقات جدید نشان داده است که شما می­توانید با زمان کمی ورزش­های هوازی عضله بسازید­. برای کسانی که نگران از دست­دادن حرکات با دنبل های ورزشی هستند بهتر است بگویم که فقط دنبل­های ورزشی نیست که شما می­توانید از آن­ها استفاده کنید شما می­توانید با بلند کردن سگ­تان کاری­ درست مثل دنبل­های ورزشی انجام دهید یا حتی بلند کردن بطری های آب و نوشابه که در منزل و در یخچال دارید ولی به یاد داشته باشید همیشه فعال باشید درست مثل زمانی که قبل از پاندمی کرونا ورزش می­کردید و فعالیت داشتید. اگر بدون فعالیت بمانید مطمئناً اضطراب نیز به زودی به سراغ شما خواهد آمد.