شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#خودرو

انهدام باند سارقان خودرو سند نمره کار در تهران

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی از دستگیری 2 برادر سارق خودرو خبر داد که با همکاری یکدیگر، خودروهای سرقتی را با سند نمره به سایر افراد می فروختند.

انهدام باند سارقان خودرو سند نمره کار در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان اداره دوم در تحقیقات پلیسی مطلع شدند که خودروها تصادفی که قابل بازسازی و تعمیر نداشته بعد از مدتی در شهرهای غربی کشور در حال تردد است.

او با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست اوردند که خریداران خودروهای تصادفی 2 برادر سارق خودرو می باشند، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد که خودروهای در حال تردد در شهرهای غربی، فاقد اصالت بوده و پلاک خودرو و مشخصات آن با خودروی فابریک مطابقت نداشته و خودروها سرقتی می باشند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان هر 2 سارق در عملیات های مستقل دستگیر و 5 فقره سرقت خودرو و فروش آن ها با سند نمره معترف شد.

سرهنگ میرزکی افزود : با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر 2متهم با دستور قضائی برای ادامه تحقیقات و کشف سایر سرقت های ارتکابی تحت نظر می باشند و تلاش برای شناسایی سایر سرقت ها کماکان ادامه دارد .