شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ویروس کرونا#اسپانیا

دردسر بزرگ ویروس کرونا برای اسپانیا

دردسر بزرگ ویروس کرونا برای اسپانیا

ابتلای یک بازیکن جدید اسپانیا به ویروس کرونا باعث شده لوئیس انریکه نگران کرونایی شدن بازیکنان دیگری از تیمش شود.

پس از سرخیو بوسکتس، دیگو یورنته مدافع تیم ملی اسپانیا هم به ویروس کرونا مبتلا شده است. در تازه‌ترین دور تست‌گیری از بازیکنان تیم لوئیس انریکه، مشخص شد که یورنته هم به کرونا مبتلا شده و مدافع ۲۷ ساله تیم لیدزیونایتد نیز باید مانند بوسکتس به قرنطینه برود و بازی‌های نخست ماتادورها در جام ملت‌های اروپا را از دست خواهد داد.

تیم ملی اسپانیا پس از ابتلای بوسکتس به کرونا به قرنطینه رفت و نگرانی از شیوع این ویروس و افزایش آمار مبتلایان در این تیم سبب شد که مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا به جای تیم ملی خود، تیم زیر ۲۱ ساله‌های‌شان را برای بازی دوستانه شب گذشته (سه‌شنبه) برابر لیتوانی به میدان بفرستند.

در همین حال لوئیس انریکه فهرستی ۶ نفره از بازیکنان جدید را تهیه کرده است که در صورت افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این تیم آنها را جایگزین افراد مبتلا کند، البته طبق اعلام مسئولان تیم ملی اسپانیا، در تست‌هایی که روز گذشته از تمامی اعضای تیم گرفته شده به جز بوسکتس و یورنته سایر بازیکنان واجد شرایط حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ تشخیص داده‌ شده‌اند.

تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، روز دوشنبه هفته آینده در شهر سویا به مصاف سوئدی خواهد رفت که آن تیم تیم هم مانند ماتادورها دو بازیکنش به کرونا مبتلا شده‌اند.