شهر خبر

استفاده از لامبورگینی به جای باربیکیو این خودروی میلیاردی را نابود کرد+ فیلم

کدخبر: 417999
اقتصاد نیوز : تصمیم احمقانه مرد چینی در استفاده از لامبورگینی به جای باربیکیو موجب آسیب به خودروی گران قیمتش شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وسوسه یک مرد چینی برای خودنمایی و شوآف در مقابل دوستانش خسارت به خودروی لوکس وی را به دنبال داشت. صاحب این خودروی لامبورگینی که قصد داشت یک سیخ گوشت را با استفاده از شعله‌های آتش اگزوز خودروی خود کباب کند در پایان ماجراجویی اش پشیمان شد.

بنا به گزارش Sohu.com این مرد که هویتش اعلام نشده به همراه دوستانش در یک پارکینگ زیرزمینی در چانگشا در استان هونان چین برای خوشگذرانی دور هم جمع شده بودند. اما این مرد در اقدامی عجیب تصمیم گرفت به جای آماده کردن کباب روی اجاق گاز یا زغال از ماشین اسپرت بسیار گران‌قیمت خود برای پختن گوشت استفاده کند.

در ابتدای ویدئویی که منتشر شده است این مرد در حالی که دائما دور موتور را زیاد کرده تا گوشت به سیخ کشیده شده در مقابل اگزوز ماشین کباب شود نشان داده می‌شود. اما ناگهان اوضاع خراب می‌شود و همزمان با بلند شدن یک دود غلیظ از خودرو، مایع قرمزرنگی نیز از خودرو خارج می‌شود.

یک کارشناس خودرو در شرح اقدام این راننده گفت که مانند بسیاری از خودرو‌های مدرن، لامبورگینی اونتادور نیز گاهی اوقات سوخت خام را به اگزوز می‌ریزد که در آنجا آتش گرفته و شعله ور می‌شود. برخی معمولا از این ترفند برای پختن کباب استفاده می‌کنند. با این حال اقدام دیوانه وار این راننده برای تبدیل خودروی لوکس خود به باربیکیو یک خسارت ۵۰ هزار یوانی را روی دستش گذاشت.