شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزن#کشتی آزاد

کشتی آزاد جام زیلکوفسکی|مراسم وزن کشی و قرعه کشی پنج وزن دوم برگزار شد


کشتی آزاد جام زیلکوفسکی|مراسم وزن کشی و قرعه کشی پنج وزن دوم برگزار شد

قرعه‌کشی ۵ وزن دوم مسابقات جام زیلکوفسکی انجام شد و حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که به‌عنوان آخرین مرحله از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک توکیو و همچنین رنکینگ مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می‌شود، از روز گذشته (سه‌شنبه - 18 خرداد ماه) در شهر ورشو در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم به پایان می‌رسد.

نتایج قرعه‌کشی کشتی‌گیران کشورمان در پنج دوم به شرح زیر است:
در وزن 61 کیلوگرم که هفت نفر حضور دارند، مسابقات به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار خواهد شد. رضا اطری در گروه ب باید به مصاف نورسلیم سانایف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از قزاقستان و جهانگیرمیرزا توروب اف قهرمان آسیا از ازبکستان برود.

مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم که با حضور 13 نفر برگزار خواهد شد، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کامیل ریبسکی از لهستان خواهد رفت. یونس امامی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در گروه حسین‌خانی حضور دارد و در دور نخست با دنیس پالوف از اوکراین مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان می‌رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر کشتی خواهند گرفت.

رقابت‌های وزن 125 کیلوگرم با حضور 9 کشتی‌گیر برگزار خواهد شد. امین طاهری در دور اول به مصاف اولگ بولتین قهرمان آسیا از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف یوسف حمیدا از مصر می‌رود.

امیرحسین زارع دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در بالای جدول حضور دارد، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دیالدین عبدالمطلب از مصر می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه میان براحال از الجزایر و الکساندر کولدوفسکی از اوکراین پیکار خواهد کرد. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر تمامی حریفان خود در دیدار فینال به مصاف هم می‌روند.


انتهای پیام/