شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#فرهنگ

واکنش مطیعی به مناظرات انتخاباتی / "فرهنگ" هنوز مظلوم‌ترین مقوله کشورمان است


واکنش مطیعی به مناظرات انتخاباتی / "فرهنگ" هنوز مظلوم‌ترین مقوله کشورمان است

مطیعی درباره بی‌توجهی کاندیداهای ریاست جمهوری به موضوع فرهنگ در مناظرات‌ تلویزیونی نوشت : "و فرهنگ همچنان مظلوم‌ترین مقوله کشور ماست"

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دومین دوره مناظرات تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری با محور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دیروز از قاب رسانه ملی پخش شد؛ مناظره‌ای که بیشتر حول مباحث سیاسی و موضع‌گیری‌های کاندیداها بر سر مباحث غیرفرهنگی و اجتماعی دنبال شد.

اگرچه عناوین مناظره دوم، دامنه موضوعات وسیعی داشت و سبب ورود کاندیداها به مباحث متعدد از نقش تحریم‌ها در شرایط فعلی، واکسیناسیون سراسری کرونا، بیکاری و کنترل تورم گرفته تا موضوعات و مباحث مربوط به جوانان، زنان، کولبران و معلولان شد، اما پرداختن به موضوعات مذکور تنها در حد طرح کلیدواژه از زبان کاندیداها بود و بدون آنکه نگاه، نظر و برنامه آنها حول آن به چالش کشیده شود، در حد حمایت یا رد موضوع از سوی کاندیداها مورد اشاره قرار می‌گرفت.

 همین روند هم بود که اساس انتقاد و اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی نسبت به تأثیرگذاری مناظره‌ها کلید خورد. میثم مطیعی مداح اهل‌بیت (ع) در صفحه توییتر خود نسبت به شیوه مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری واکنش نشان داده و عنوان کرده " این شیوه مناظره ناکارآمد است. برای احترام به مردم در مناظره سوم اصلاح کنید."

او همچنین عدم توجه به موضوع فرهنگ را در مناظرات روز گذشته مورد اشاره قرار داد و در این باره نوشت : "و فرهنگ همچنان مظلوم‌ترین مقوله کشور ماست"

فرهنگ و هنر , مداحی , انتخابات ریاست جمهوری , جریانات سیاسی در ایران , آسیب‌های اجتماعی , تلویزیون ,

انتهای پیام/