شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش

جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

جلسه مشترک ستاد اقامه نماز کشور با اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار و در خلال آن جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد و ارتش تشکیل شد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش،  سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد در خلال جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد و ارتش، با اشاره به اینکه بحمدالله ارتش، امروز نهادی منظم، پاک، مقتدر و مایه افتخار و مباهات در کشور و بلکه در جهان اسلام است، گفت: به سابقه همکاری‌هایی که با خانواده بزرگ ارتش انجام گرفته است، به بیان برخی کار‌های خوب دیگری که می‌شود آن را دنبال و اجرا کرد، پرداخت.


وی افزود: همکاری با ارتش را مقدس می‌شماریم و خدمت به کارکنان و خانواده‌ها، سربازان و فرزندانمان در این خانواده بزرگ را وظیفه خود می‌دانیم.
 
جلسه مشترک ستاد اقامه نماز کشور با اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد
 
آقابایی نیز با اعلام اینکه از سال گذشته با تدبیر رئیس محترم سازمان و موافقت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی محترم کل قوا برای موضوع نماز، واحد مستقلی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات عقیدتی سیاسی نیرو‌های تابعه سازمان، ایجاد گردیده است، اظهار داشت: به گوشه‌هایی از برنامه ریزی‌های انجام گرفته از سال گذشته تا کنون اشاره کرد و افزود ظرفیت خوب ایجاد شده، در خدمت برنامه‌های ستاد اقامه نماز خواهد بود.
 
جلسه مشترک ستاد اقامه نماز کشور با اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد
گفتنی است فهرستی از فعالیت‌ها و اقدامات اولویت داردر سه حوزه قرآن، نماز و مهدویت در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک تعیین گردیده که به زودی اجرایی خواهد شد.
 

انتهای پیام/