به گزارش برنا، لحظاتی پیش محمود افشاردوست بازیکن اسبق و کارشناس والیبال کشور در گفت و گویی با "صبح و ورزش" پرداخت.

محمود افشاردوست با اشاره به بازی امشب والیبال ایران مقابل آمریکا گفت: شکل و شمایل کار امریکایی ها متکی بر سرویس و تور است قطعا بازیکنان و تیم خوبی هستند و مربی آن ها جان اسپرو دستش خالی نیست و بیشتر سیستماتیک و منظم بازی می کنند و این به معنی برد آن ها نیست. والیبال ما هم بسیار قوی است و بازیکنان با تجربه و جوان به همراه یک ترکیب بسیار خوبی را داریم و طی این مسابقات الکنو ترکیب های مختلفی را امتحان و آزمایش کرده که تقریبا همه ترکیب ها هم خوب کار کردند.

وی ادامه داد: فکر می کنم امروز بازی قشنگی خواهد بود به شرطی که تیم ملی ما با تمام توان صددرصدی خود به زمین ورود و بازی کند. قطعا اطلاعات مربوط به تیم آمریکا می تواند به کادر فنی و بازیکنان تیم ما کمک کند اما یک بخش مهمی از بازی امروز به توان فنی بازیکنان ما برمی گردد که خدا را شاکرم تک تک بازیکنان از توان بسیار خوبی برخوردار هستند. الکنو هم دستش باز و خیالش راحت می باشد و نگاهش به این مسابقات آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در المپیک است و با تعویض و جا به جایی های مختلف می تواند این شانس را به همه دهد که هم بازی کنند و هم خود او به ترکیب ۱۲ نفره اش برسد و هم جوانان ما بتوانند آن شور و انگیزه خود را به نمایش بگذارند.

بازیکن اسبق والیبال کشور درخصوص امیدواری نسبت به برد بازی های آتی افزود: صربستان با توجه به اینکه در المپیک حضور ندارد، با تمام قوا آمده تا مدال بگیرد بنابراین بازی سختی را خواهیم داشت. آلمان هم تیم خوبی است و دارای یک والیبال منظم می باشد ولی ما در مقابل هر دو بازی از شانس بسیار خوبی برخوردار هستیم و این بستگی به این دارد که در مقابل دو تیم با چه ترکیبی بازی کنیم و این مهم است چرا که ترکیب جوان ممکن است با خطاهایی در حین بازی همراه باشد که این بستگی به نظر سرمربی دارد که از آن بازی چه می خواهد و قرار است چه برداشتی کند ولی مطمئن هستم با یک ترکیب خوب در هر سه بازی می توانیم برنده زمین باشیم ولی اینگونه نیست که به راحتی بتوانیم برد را کسب نماییم، اگر خواهان نتیجه خوب هستیم باید با یک برنامه محکم و قوی بازی ها را پیش ببریم.

لازم به ذکر است این برنامه را می توانید هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح روی موج ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش گوش فرادهید.