شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#سال گذشته

انتقاد تند روحانی از مناظرات: اگر در 42 سال گذشته ظلم شده، چرا انقلاب کردیم؟/ آمار دروغ است/ چرا به شعور مردم توهین می کنید؟

کدخبر: 417942
اقتصاد نیوز : روحانی گفت: این که میگوییم هیچ کاری نشده در این هشت سال، ظلم به مردم است. بسیاری از زیر ساخت‌ها، کشاورزی و فضای مجازی دست مردم است. چرا به ملت توهین می‌کنید؟

به گزارش اقتصادنیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در جلسه هئیت دولت گفت: از انتخابات مهم تر، اخلاق است.در این انتخابات جفاها و ظلم‌های بدی شد. بدترین جفا در این انتخابات، جفای به نظام است. از طرف دیگر به مردم ظلم شده است.

وی ادامه داد: اگر در این ۴۲ سال گذشته همه جفا و ظلم باشد، خب پس برای چه انقلاب کردیم؟

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*این که میگوییم هیچ کاری نشده در این هشت سال، ظلم به مردم است. بسیاری از زیر ساخت‌ها، کشاورزی و فضای مجازی دست مردم است. چرا به ملت توهین می‌کنید؟

*آمار باید درست باشد. آمار را برخی طوری میگویند که از کل نقدینگی کشور بیشتر است، این آمار دروغ است. واقعیت را نمی‌شود بهم زد.

*در این مناظرات انگار همه بی ایراد هستند و فقط دولت ایراد دارد. در این انتخابات فهمیدیم همه جای کشور همه بی نقص هستند و فقط اشکال از دولت است!

*با شعور مردم بازی نکنید. ملت ایران ملت بزرگی است. همه این افراد ( کاندیداها ) انگار در ایران نبوده‌اند و از کره مریخ آمده‌اند.