شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#رئیس مجلس

قالیباف: کارنامه مهمتر از ادعا و شعار است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم رشید ایران در انتخاب خود دقت کنند، کارنامه مهمتر از هر گونه ادعا، شعار و حتی برنامه است؛ خردمندی لازمه فردی است که می‌خواهد چنین مسئولیت عظیمی را برعهده بگیرد.
خبرگزاری میزان - محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که با هر علت و نیتی انتخابات را تضعیف می‌کنند نمی‌توانند ادعای مردم سالاری کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با آغاز گام دوم انقلاب به جوانان امیداورتریم.

وی تاکید کرد: هیچ‌کس را از امام و رهبری در مردم باوری و در مردمسالاری صادق‌تر ندیدیم. اگر هم در برهه‌ای فضاست تیره و تار شد سیره ایشان را چراغ راهمان قرار می‌دهیم.

قالیباف تصریح کرد: با توجه به مطالب گفته شده امروز ما در مسیر دو کار مهم و دو مسئولیت سنگین را بر روی شانه‌های خود احساس می‌کنیم اولاً مردمی که پایه کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند دریابیم آن‌ها زیر فشار هستند و هزینه می‌دهند آن‌ها را بفهمیم، با آن‌ها مواسات کنیم، رنج آن‌ها را کاهش دهیم، کنار آن‌ها باشیم و با حاشیه‌سازی بی فایده کام مردم را تلخ نکنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کنار مردم بودن افتخار و آبروی ماست. ما باید راه را برای ورود مردم به میدان کار فراهم کنیم؛ در اقتصاد به دنبال رفع موانع تولید و اشتغال باشیم و نسبت به کسب و کار‌های خرد در بنگاه‌های کوچک حساس باشیم.

قالیباف تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در تمام سال‌های اخیر بزرگترین پاسدار دفاع از حق مردم برای مشارکت در اداره کشور بودند و به شایستگی از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع کردند، لبیک به دعوت ایشان برای دعوت از یکدیگر به مشارکت در انتخابات پیش‌رو برآمده از همان اعتقاد راسخ به مردم باوری است.

وی اظهارداشت: مردم رشید ایران هم در انتخاب خود دقت کنند، کارنامه مهمتر از هر گونه ادعا، شعار و حتی برنامه است؛ خردمندی لازمه فردی است که می‌خواهد چنین مسئولیت عظیمی را برعهده بگیرد.

وی با بیان اینکه ما باید پرهیزکاری در گفتار و رفتار نامزد‌ها را دنبال کنیم، تاکید کرد: هر کسی که از برخی نابسامانی‌ها و ناکارآمدی‌ها دلخور است با انتخاب درست در این انتخابات، فرصت بی‌نظیری برای تعیین سرنوشت خود و کشور دارد و ما هم در مجلس شورای اسلامی با مردم و با نامزد منتخب مردم بر روی همان شاخص‌های خردمندی و کارآمدی و پرهیزگاری پیمان همکاری می‌بندیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست، در مقیاس زندگی اجتماعی و عرصه عمومی شاید هیچ گناهی بزرگتر از دلسرد کردن مردم نباشد. نباید با دشمنان درباره موضوع انتخابات هم صدا شویم.

وی ادامه داد: امروز هر کسی که ایران را دوست دارد و هر کسی که نگران سرنوشت نسل آینده و فرزندان این آب و خاک است در انتخابات مشارکت خواهد کرد. دعوت از یکدیگر برای حضور در انتخابات مجاهدتی برای اعتلای ایران عزیز است. هرکسی که دل در گرو سربلندی ایران دارد بسم الله.

تکمیل می‌شود ...