شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#آرژانتین

اسکالونی: شایسته پیروزی مقابل کلمبیا بودیم/ روی اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم


اسکالونی: شایسته پیروزی مقابل کلمبیا بودیم/ روی اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است تیمش باید با سه امتیاز کلمبیا را ترک می‌کرد اما یک اشتباه فردی کار دست آنها داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی برتری 2 بر صفر خود در خانه کلمبیا را در نهایت با تساوی 2-2 عوض کرد، پس از این بازی گفت: آرژانتین همیشه بر بازی‌هایش تسلط  دارد و این تسلط حتی گاهی اوقات خیلی بیشتر هم می‌شود. اگر شما به هر یکی از بازی‌های ما در مرحله انتخابی جام جهانی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که ما شایسته پیروزی در آنها بوده‌ایم، اما در فوتبال شایستگی به تنهای ملاک نیست.

سرمربی تیم ملی آرژانتین که شاگردانش از 6 بازی اول خود در این دور از رقابت‌ها سه برد و سه تساوی کسب کرده‌اند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: متأسفانه ما در سه بازی خود در حالی که کاملاً شایسته کسب پیروزی بودیم، در نهایت با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردیم. بازیکنان من تلاش زیادی کردند و آنها اولین کسانی هستند که می‌خواهند همه چیز به خوبی پیش برود.

وی همچنین در خصوص دریافت گل تساوی تیمش در دقیقه 4+90 که به نوعی روی اشتباه خوان فویث به ثبت رسید، اظهار داشت: چنین اشتباهاتی، اشتباهات فردی است، نه اشتباهات دفاعی. کار دفاعی تیم تا دریافت گل دوم بی‌نقص بود. روی یک اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم، نه چیز دیگری!

آلبی‌سلسته با این تساوی خارج از خانه 12 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول این رقابت‌ها جای دارد.

انتهای پیام/