شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#شیراز#شهر شیراز

سرمربی تیم فوتبال قشقایی:

تیم فوتبال قشقایی رابرای تمرین به ورزشگاه پارس راه نمی دهند

تیم فوتبال قشقایی رابرای تمرین به ورزشگاه پارس راه نمی دهند

شیراز - سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: وضعیت توجه به این تیم به گونه ای است که ما را برای تمرین به ورزشگاه پارس در شهر شیراز راه نمی دهند.

داریوش هرمزی درپی برتری تیمش مقابل گل ریحان، بازهم از بی توجهی مسئولان ورزشی به این تیم انتقاد کرد و در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این برد را به شهدای امنیت ایل قشقایی تقدیم می‌کنیم و جای تأسف برای مسئولین استان دارد که همچنان نگاهی به این تیم نمی‌کنند.

وی ادامه داد: طبق روال و قانون یک تیم می‌تواند در ورزشگاه پارس تمرین کند اما اجازه تمرین در این ورزشگاه به ما داده نمی‌شود به گونه‌ای که به نظر می‌رسد که ما تیم شهر شیراز و استان فارس نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز تصریح کرد: این دیدار از جهت آنکه تیم ما در خطر سقوط قرار داشت بسیار حساس بود و به ثمر رساندن سه گل در این بازی ارزشمند است.

هرمزی یادآور شد: متأسفانه تیم قشقایی بسیار تنهاست به طوری که در زمان بازی از ورود عوامل تیم از جمله تدارکات و روابط عمومی باشگاه به درون ورزشگاه ممانعت شد و این یک فاجعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارتیم های شهدای قشقایی و گل ریحان البرز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان، با برتری ۳ بر ۲ یاران قشقایی در شیراز به پایان رسید.