شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دسته اول#صدر جدول#لیگ دسته اول

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛

رقابت در صدر جدول جذابتر شد/ شکست مس و تساوی امیدوارکننده هوادار

رقابت در صدر جدول جذابتر شد/ شکست مس و تساوی امیدوارکننده هوادار

هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته اول شب گذشته به پایان رسید و هوادار علیرغم تساوی توانست صدرنشینی اش را در این هفته حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و هشتم رقابتهای دسته اول فوتبال سه شنبه شب با انجام ۷ بازی به پایان رسید و تیم فوتبال هوادار توانست به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بادران صدر جدول را در اختیار داشته باشد و مس کرمان با پذیرفتن شکست در دربی کرمان در رده سوم قرار گرفت.

بادران که یکی از تیم‌های مدعی این فصل است در خانه با نتیجه ۲ بر یک استقلال ملاثانی را شکست داد و توانست بالاتر از مس کرمان در رده دوم قرار بگیرد و چوکا تالش نیز با فرشاد پیوس خوشه طلایی را با یک گل شکست داد.

قشقایی در شیراز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گل ریحان انتهای جدولی گذشت تا از یک سو خودش با ۳۳ امتیاز قدری در حاشیه امنیت قرار گیرد و از یک سوی دیگر گل ریحان را یک گام دیگر به سقوط نزدیک کند. خیبر خرم آباد هم بعد از نتایج جالب خانگی که به دست می‌آورد، دیشب در خرم آباد مقابل فجرسپاسی تن به تساوی بدون گل داد تا در رده هفتم قرار گیرد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دیشب هم تیم صدرنشین هوادار در اهواز با تیم مدعی استقلال خوزستان دیدار کرد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید و هوادار با همین یک امتیاز توانست در صدر جدول باقی بماند.

خلاصه نتایج هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال؛

ملوان ۳ - شهرداری آستارا صفر
رایکا صفر - شاهین بوشهر صفر
بادران ۲ - استقلال ملاثانی یک
چوکا تالش یک - خوشه طلایی صفر
آرمان گهر یک - مس کرمان صفر
قشقایی ۳ - گل ریحان ۲
خیبر خرم آباد صفر - فجر سپاسی صفر
استقلال خوزستان یک - هوادار یک
پارس جنوبی جم یک - نود ارومیه صفر

جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته بیست و هشتم؛

رقابت در صدر جدول جذابتر شد/ شکست مس و تساوی امیدوارکننده هوادار