شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه

اهمیت ویژه برگزاری نمایشگاه های خودرویی / تویوتا دست به کار شد

تعدادی از نمایشگاه‌های خودرویی حتی پیش از همه‌گیری کرونا نیز مشکل داشتند و ویروس کرونا قطعاً بر مشکلات آن‌ها چراکه چنین رویدادهای خودرویی لغو شده یا به تعویق افتادند و بعضی نیز تغییرات ساختاری را تجربه کردند.

نمایشگاه اهمیت ویژه برگزاری نمایشگاه های خودرویی / تویوتا دست به کار شد

ظاهراً برخی خودروسازان نیز تصمیم گرفته‌اند دیگر در چنین نمایشگاه‌هایی شرکت نکنند. برای مثال لامبورگینی در حال شکل‌دهی رابطه نزدیک‌تر و صمیمانه‌تری با مصرف‌کنندگان بوده و معتقد است این امر در رویدادهایی همچون فستیوال سرعت گوودوود و پبل بیچ می‌تواند بهتر انجام شود.

هفته پیش بود که تویوتا و لکسس یک نمایشگاه خودروی کوچک مختص به خود را در تگزاس برگزار کردند. این رویداد رسانه محور شاهد معرفی برخی خودروها بود و مقامات تویوتا نیز از فرصت برگزاری آن برای گفت‌وگو درباره آینده نمایشگاه‌های خودروی سنتی استفاده کردند.

مقامات تویوتا می‌گویند نمایشگاه‌های خودرویی هنوز هم مهم هستند زیرا پیش از همه‌گیری کرونا شاهد بازدید بیش از ۱۱ میلیون نفر از این رویدادها در هر سال بودیم. البته آن‌ها می‌دانند که این نمایشگاه‌ها در حال تکامل هستند و ما شاید رویدادهای دیجیتال بیشتری را در آینده ببینیم. این موضوع به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا مشهود بوده و از نظر سلامت عموم بسیار بهتر از رویدادهای جمعی هستند.

تویوتا-نمایشگاه۱

هنوز مشخص نیست نمایشگاه‌های خودرویی در آینده چه شکلی خواهند بود اما شاید این رویدادها بیشتر روی مصرف‌کنندگان تمرکز کنند. مقامات تویوتا می‌گویند این کار باعث می‌شود مشتریان بالقوه کل سبد محصولات شرکت را در یک رویداد و بدون هرگونه فشار روی فروش بررسی کنند.

مطالعه اخیر نشان دهنده اهمیت نمایشگاه‌های خودرویی است زیرا حدود ۷۰ درصد افراد شرکت کننده در نمایشگاه خودروی نیویورک گفته‌اند به دنبال خرید خودروی جدید در ۱۲ ماه آینده هستند. همچنین نیمی از این افراد که به دنبال خرید خودروی جدید هستند اظهار داشته‌اند تجربه حضور در نمایشگاه خودرویی خرید آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

منبع: پدال