شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تیم ملی

اسطوره استقلال روی تخت بیمارستان/ تماشای بازی تیم ملی قبل از جراحی

اسطوره استقلال روی تخت بیمارستان/ تماشای بازی تیم ملی قبل از جراحی

حسن روشن مهاجم بلندآوازه پیشین تیم ملی فوتبال از روی تخت بیمارستان بازی ایران و بحرین را تماشا کرد.

 اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال بامداد امروز در بیمارستان تهرانپارس پای چپ خود را جراحی کرده است و فعلا باید روی تخت بیمارستان بماند.

روشن درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین گفت: به اعتقاد من این مسابقه ۶ امتیاز برای ملی پوشان ما داشت و انتقام خوبی بود . از قبل هم گفته بودم من به تیم اسکوچیچ اعتقاد دارم و معتقدم برعکس  ویلموتس که کار بزرگی برای فوتبال ما انجام نداد، این مربی می تواند تاثیرگذار باشد به ویژه اینکه اجازه نمی دهد دلال ها به او بازیکن تحمیل کنند.

روشن افزود: پیروزی ایران بر بحرین باعث شد تا حیثیت زیرسوال رفته فوتبال ایران در افکار عمومی اعاده شود. بحرین کجا و فوتبال ایران کجا؟! ما خود گاهی از پیش باخته به میدان می رویم. گلی که سردار آزمون به بحرین زد، شیرازه این تیم را به هم ریخت ولی فراموش نکنیم که ایران ۱۰ سال عنوان بهترین تیم آسیا را داشت و ۵ بار به جام جهانی راه پیدا کرد.

عکس| اسطوره استقلال روی تخت بیمارستان/ تماشای بازی تیم ملی قبل از جراحی

ستاره پیشین فوتبال ایران در تشریح بازی شب گذشته افزود: نیمه اول خیلی موفق نبودیم اما از نیمه دوم دو گلی که سردار آزمون به ثمر رساند، ورق را برگرداند.  

وظیفه مهاجمان این است که از فرصت ها استفاده کنند. سردار این کار را به خوبی انجام داد و مهدی هم ویژگی یک پاسور کار کشته را داشت. سردار با دو گلی که دیشب زد، ثابت کرد که بی دلیل گلزن برتر روسیه نشده است.

روشن بار دیگر تاکید کرد: برای مردم ما مهم شکست دادن تیم بحرین بود وگرنه هنوز دو مسابقه با کامبوج و عراق باقیست که باید با تمرکز مقابل آنها بازی کنیم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم.کار برای ما هنوز تمام نشده است و باید برای دو مسابقه باقی مانده دقت و تلاش بیشتری را اعمال کنیم.