شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لوکس

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود در سال ۲۰۲۱ + عکس

چندین سال است که شرکت‌های بزرگ خودروسازی اقدام به طراحی خودرو‌هایی لوکس و لاکچری کرده اند.

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود در سال ۲۰۲۱ + عکس

به گزارش منیبان، خودروهای لوکس اصولا از زیبایی خاصی برخوردار هستند و  از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده اند. چندین سال است که شرکت‌های بزرگ خودروسازی اقدام به طراحی خودرو‌هایی لوکس و لاکچری کرده اند و به دنبال این هستند که با تولید اتومبیل‌های قدرتمند، عنوان ابرخودرو را به محصول خود بچسبانند.

حالا از بین این مجموعه‌های خودرو‌سازی تنها تعداد محدودی توانسته‌اند یک خودروی فوق العاده و خاص را به بازار جهانی معرفی کنند در این گزارش لیستی از بهترین خودرو ها برای سال 2021 آماده شده است.

بی ام و سری 7

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود برای سال ۲۰۲۱ + فیلم

علیرغم اینکه بی ام و سری 7 یک ماشین عظیم است، جدیدترین پرچمدار BMW  نیز به شمار می رود.  این خودرو عظیم دارای سیستم تعلیق نرمی است که رانندگی با آن بسیار لذت بخش است. کابین ساکت و حس و حال لوکسی که به شما می‌دهد آن را به یک سدان فول سایز جذاب برای خریداران تبدیل کرده است. سری ۷ به طرز شگفت انگیزی کم مصرف است، به علاوه با ابزار‌های چشمگیر زیادی در دسترس است.

بی ام و مجموعه‌ای از پیشرانه‌های مختلف از شش سیلندر خطی ۳۲۰ اسب بخاری گرفته تا ۱۲ سیلندر خورجینی توربو دوقلو را برای خودرو ارائه کرده است.

رولزرویس 3 Ghost

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود برای سال ۲۰۲۱ + فیلم

این رولزرویس بسیار باورنکردنی لوکس و راحت است، عملکردی هیولایی همراه با رفتار‌های آرام و فضای داخلی کاملاً نفیس را ارائه می‌دهد. گوست پرفروش‌ترین محصول تاریخ رولزرویس است. این سدان سوپرلوکس که اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، سبک رولزرویس‌های مدرن بعد از خود را نمایندگی کرد و خیلی زود در کانون توجه قرار گرفت.

آئودی A۸

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود برای سال ۲۰۲۱ + فیلم

ترکیبی از عملکرد، راحتی و آرامش A۸ در یک فضای داخلی زیبا، کاربردی و مجهز قرار گرفته است. آئودی A۸ موتور قدرتمندی در عین لوکس بودن دارد تا حس سواری یک ماشین اسپرت را به راننده منتقل کند.

جنسیس G۸۰ 

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود برای سال ۲۰۲۱ + فیلم

اخیرا Genesis از نسل سوم خودروی سدان جی ۸۰ رونمایی کرد. جنسیس G ۸۰ مدل ۲۰۲۱ با ظاهر لوکس و امکانات پیشرفته‌ خود، رقیبی برای مرسدس کلاس E، بی ام و سری ۵ و حتی آئودی A ۷ است. نسل پیشین Genesis G ۸۰ یک سدان استخوان‌دار سایز متوسط با قیمت مناسب است.

این خودرو، لوکس‌تر از سدان‌های کنونی جنسیس به نظر می‌رسد، در این خودرو از متریال پریمیوم، تودوزی چرمی و تریم چوبی استفاده شده و فضایی فراهم شده که کاملاً برای یک کراس‌اوور لوکس مناسب است. تصاویری که از داخل G۸۰ منتشر شده متعلق به دو نمونهٔ مختلف هستند که رنگ داخلی یکی خاکستری و دیگری کرمی است.

بنتلی Flying Spur

بهترین اتومبیل‌های لوکس موجود برای سال ۲۰۲۱ + فیلم

تعداد زیادی اتومبیل لوکس وجود دارد که از نظر هزینه ای بیشتر از Flying Spur هستند و تعداد معدودی از آن‌ها امکانات برتری را ارائه می‌دهند. با این حال، تعداد کمی می‌توانند با حس آن مطابقت داشته باشند. نسخه اول این اتومبیل از یک موتور W۱۲ بهره می‌برد و بنتلی قصد دارد در این نسخه از یک موتور بنزینی V۸ استفاده کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بنتلی، این خودرو به قابلیت Continental GT در بخش موتور مجهز است و از توربو شارژ دوگانه بهره می‌برد؛ خودرو مذکور قدرتی معادل ۵۴۱ اسب بخار دارد و گشتاور تولیدی این خودرو نیز حدود ۵۶۸ پوند است.