شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#برجام#جدید

خبر جدید نماینده آمریکا درباره برجام

خبر جدید نماینده آمریکا درباره برجام

خبر جدید نماینده آمریکا درباره برجام
نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری به بازگشت مشترک تهران و واشنگتن به برجام اشاره کرد. این نهاد آمریکایی در صفحه توییتر خود نوشت: «آمریکا به شدت ایران را تشویق می‌کند تا از هرگونه اقدامی که تلاش‌های جاری را برای دستیابی به تفاهمی درباره چگونگی بازگشت ایران به پایبندی به تعهداتش در برجام در مقابل بازگشت مشابه آمریکا پیچیده می‌کند، خودداری ورزد».

به گزارش ثریا نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری به بازگشت مشترک تهران و واشنگتن به برجام اشاره کرد.

این نهاد آمریکایی در صفحه توییتر خود نوشت: «آمریکا به شدت ایران را تشویق می‌کند تا از هرگونه اقدامی که تلاش‌های جاری را برای دستیابی به تفاهمی درباره چگونگی بازگشت ایران به پایبندی به تعهداتش در برجام در مقابل بازگشت مشابه آمریکا پیچیده می‌کند، خودداری ورزد».

واشنگتن: ایران از پیچیده‌کردن برجام خودداری کند

ساعتی پیش نیز «آنتونی بلینکن»‌ وزیر خارجه آمریکا گفت پیش‌بینی می‌کند حتی در صورت احیای برجام صدها تحریم علیه ایران باقی بماند.

وی در این باره گفت: «من پیش بینی می‌کنم که حتی در صورت بازگشت به پایبندی به برجام،‌ صدها تحریم علیه ایران از جمله تحریم‌های اعمال شده توسط دولت ترامپ باقی بماند».

وزیر خارجه در تشریح تحریم‌هایی که علیه ایران باقی خواهد ماند، گفت: «اگر این تحریم‌ها با برجام ناسازگار نباشند، تا زمانی که رفتار ایران تغییر کند باقی خواهد ماند».

منبع: خبرگزاری فارس