شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

استارت فوق العاده اسطوره پرسپولیس در لیگ یک

پیروزی چوکا برابر خوشه طلایی ساوه در اولین حضور فرشاد پیوس

فرشاد پیوس پس از بازگشت دوباره به تیم چوکا تالش ، در اولین حضورش روی نیمکت این تیم موفق شد که تیم مدعی خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

فرشاد پیوس پس از بازگشت دوباره به تیم چوکا تالش ، در اولین حضورش روی نیمکت این تیم موفق شد که تیم مدعی خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چوکا تالش که چهارمین تغییر خود روی نیمکت را با بازگرداندن فرشاد پیوس صورت داده بود، موفق شد در جدال حساس و سخت برابر خوشه طلایی به سه امتیاز ارزشمند خانگی دست یابد.

فرشاد پیوس که فصل گذشته چوکا را به لیگ آزادگان آورده بود، در ادامه از این تیم جدا شد. تالشی‌ها که روزهای سختی را در لیگ آزادگان دنبال می‌کردند، در هفته‌های پایانی فصل بار دیگر مقدمات بازگشت این مربی محبوب را فراهم ساختند تا در کنار او ماموریت سخت بقا را دنبال کنند.

سرمربی تازه‌وارد این تیم که در اولین‌ گام جدال حساسی را برابر خوشه طلایی ساوه پیش‌رو داشت با گلی که حسین پاپی در نیمه دوم به ثمر رساند و حفظ این گل ارزشمند در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز شیرین جدال را از آن خود و تیمش کرد تا روزهای آفتابی به اردوی تالشی‌ها چشمک بزند و آنها با امیدواری بیشتری فصل را دنبال کنند.

این برد چوکا را ٢٨ امتیازی کرد تا فاصله با دیگر مدعیان سقوط را کاهش دهد و باید دید سرنوشت آنها در ادامه مسابقات به چه شکل پیش خواهد رفت.

وحید بیاتلو، سرمربی خوشه طلایی به دلیل اتفاقات هفته گذشته با حکم کمیته انضباطی از حضور روی نیمکت تیمش در این بازی محروم بود.