شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مناظره#مناظره انتخاباتی#تحریم‌ها

همتی: من جزو فرماندهان خنثی‌سازی تحریم‌ها بودم

همتی نمایه

عبدالناصر همتی در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالات گفت: من جزو فرماندهان خنثی‌سازی تحریم‌ها بودم.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالات گفت: یکی از مسائل مهم ما خانواده است. در شعار انتخاباتی هم گفتم، هدف من تعامل از خانه تا جهان است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌خواهم به صورت شعاری با مسائل اجتماعی برخورد کنم. مشکلی که الان در خانواده‌های ما ایجاد شده، یک نوع گسستگی فرهنگی است. الان بچه‌های دهه هفتاد، هشتاد و نود آنگونه که ما فکر می‌کنیم و یا اصرار می‌کنیم زندگی کنند را قبول ندارند.

وی در ادامه افزود: باید در خانه خود را آماده کنیم و بتوانیم یک رابطه متقابل داشته باشیم. باید با هم تفاهم کنیم و با هم گفتگو کنیم. همین مشکل در جامعه نیز وجود دارد.

همتی ادامه داد: در مورد شرایطی که آقای قاضی‌زاده فرمودند؛ شما ۵ نفر یک تفکر دارید و می‌خواهید با جوان‌ها اینگونه برخورد شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: جوانان آزادی اجتماعی را می‌خواهند و برای همین می‌خواهند از کشور بروند.

وی ادامه داد: این را همه می‌دانند. من نمی‌خواهم چیزی را کتمان کنم.

همتی گفت: جوانان ما بخاطر مسائل اقتصادی نمی‌توانند ازدواج کنند. مشکلات اقتصادی که آقای رئیسی می‌فرمایند می‌توانیم حل کنیم.

حداقل ۵ زن در کابینه خواهم داشت

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من خودم جزو فرماندهان خنثی‌سازی تحریم‌ها بودم.

وی ادامه داد: در مورد نکته‌ای که آقای مهرعلیزاده اشاره کردند، در این دو و سه روز، به من تذکر دادند که چرا شما گفتید به دختر خانم‌ها پیامک ندهند. چرا حجابشان را رعایت کرده و یا نکرده‌اند.

همتی افزود: ما باید قانونی بنویسیم و اینها را ممنوع کنیم. این نحوه برخورد گشت ارشاد را ممنوع کنیم. ما زندگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تعارض منافع، کشور را فرا گرفته است لذا آن روستایی به وزیر جهاد خوب گفت؛ گفت به خودتان و دولتتان مربوط است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من در کابینه حداقل ۵ زن خواهم داشت و تبعیض جنسیتی در محیط کار و درآمد آن‌ها را لغو خواهم کرد.