شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مناظره#مناظره انتخاباتی#نوجوانان

همتی: نوجوانان ما به سمت موسیقی پاپ کره‌ای رفته‌اند

همتی نمایه

عبدالناصر همتی در بخش جمع‌بندی پایانی مناظره انتخاباتی گفت: ما چه حقی داریم برای جامعه تصمیم بگیریم؟

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی در بخش جمع‌بندی پایانی مناظره انتخاباتی گفت: دوستانی که می‌گویند ما کجا مخالف هستیم؛ عملکردشان مشخص است. نحوه نگاه دوستان به جامعه و صحبت‌های عزیزان معلوم است.

وی ادامه داد: من می‌گویم که ما چه حقی داریم برای جامعه اینگونه تصمیم بگیریم؟ به جامعه بگوییم، اینگونه رفتار بکن، این گونه حرکت کن، چگونه راه برو، چگونه زندگی بکن!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بگذارید مردم زندگی خود را بکنند.

وی ادامه داد: دوستان از جوانان می‌گویند! شما کدام جوان‌ها را می‌گویید؟ ۶۰ درصد همان جوان‌ها گفته‌اند که رای نمی‌دهیم. شما راجع به ۴۰ درصد صحبت می‌کنید.

همتی افزود: در برنامه‌های خود موسیقی می‌گذارند اما رپ را ممنوع می‌کنند. نوجوانان ما رفته‌اند به سمت موسیقی پاپ کره‌ای. اما هنوز رپ خود را زیر زمینی می‌کنند. اینها را باید جواب بدهیم. مگر نباید رئیس‌جمهور این مسائل را پیگیری کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از این رو باید از نظراتشان دفاع کنند و باید نظرشان را صریحاً بگویند به جوانان بگویند. باید بگویند نظر ما این است. این را قبول داریم یا نداریم.

وی ادامه داد: چرا باید کلهر، علیزاده و شجریان را نادیده بگیریم، اما وقتی انتخابات می‌شود تمام موسیقی‌های پاپ را در برنامه‌های تبلیغاتی خود بگذاریم.

همتی تصریح کرد: با هنرپیشه‌ها و خواننده‌ها عکس می‌گیریم. باید بگویند این‌ها را تایید می‌کنید و خیال مردم را راحت کنیم و یا اینکه بگویید نظرمان همین است.

من همه چیز را با اقتصاد حل خواهم کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من قرار است راجع به اقتصاد صحبت کنم. من همه چیز را با اقتصاد حل خواهم کرد. اقتصاد نیاز به اصلاحات دارد. اصلاحات اقتصادی از تعارض منافع آغاز می‌شود.

وی افزود: تا نتوانیم تعارض منافع این گروه‌ها را در کشور حل کنیم، اقتصاد کشور سامان نمی‌گیرد.

همتی در ادامه تصریح کرد: ۵۰ درصد مالیات نمی‌دهند. چرا مالیات نمی‌دهند، زیرا همین‌ها هستند. در اقتصاد دلالی می‌کنند، در خارج از کشور کاسبی می‌کنند. در هنر و اجتماع هیولا می‌سازند. پول‌های کثیف را رد و بدل می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: من می‌گویم رئیس‌جمهور باید شفاف سازی کند و جلوی این فسادها را بگیرد. دوستان می‌گویند ما کی گفتیم می‌خواهیم کاخ سفید را حسینیه بکنیم. شما ترک سوار این آقایون بوده‌اید و بر سرشان بوسه می‌زنید.

وی همچنین تصریح کرد: آقای رئیسی همه ما را شورای نگهبان تایید کرده است. شما در همین‌جا به من توهین می‌کنید. وقتی شما جلوی مردم به من می‌گویید کارمند، مردم این را درک می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: سابقه من نسبت به شما کمتر نیست. ۴۰ سال است که من در مسئولیت‌های مهم خدمت کردم. آقای مهرعلیزاده خدمت کرده‌اند. مگر ما چیکار کردیم که شما فکر می‌کنید ما کارمند شما هستیم.

همتی گفت: مردم عزیز! ما می‌خواهیم روش را عوض کنیم. خواهش می‌کنم به صحنه بیایید. من قبلاً هم گفته‌ام ما هر یک نفر باید به ۱۰ نفر زنگ بزنیم، باید پیگیری بکنیم که همه به صحنه بیایند، باید بیایند و رای بدهند.

وی ادامه داد: خواهش من این است که این مسائل را در جامعه جدی بگیرید. من مطمئن هستم مردم عزیز سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند. نباید این فرصت را از دست بدهیم. نباید بگذاریم قطار توسعه رد شود باید به قطار توسعه برسیم ان‌شاءالله.