شهر خبر

رئیسی: برای مدیران گشت ارشاد می گذارم

کدخبر: 417845
اقتصاد نیوز : رئیسی گفت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی افرادی را داشتیم که در ذهن من هستند و این افراد بیشترین بهره را از آزادی می بردند و حرف های بسیار ساختارشکنانه و بدترین اهانت‌ها را می کردند تا حرفی به آنها زده می شد می‌گفتند آزادی نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی در دومین مناظره انتخاباتی در فرصت ۴ دقیقه‌ای خود گفت: 

در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری حتما باید مسائل کشور نه به صورت کلان بلکه به صورت اقلیمی بررسی و شناخته شود و راه حل ارائه شود و دید اولویت کدام است و واقعا قدرتی برای حل آن وجود داشته باشد.

از اول پیروزی انقلاب اسلامی افرادی را داشتیم که در ذهن من هستند و این افراد بیشترین بهره را از آزادی می بردند و حرف های بسیار ساختارشکنانه و بدترین اهانت‌ها را می کردند  تا حرفی به آنها زده می شد  می‌گفتند آزادی نیست. یعنی خیلی چیز عجیبی است کسی در مقام کاندیدای جمهوری اسلامی ظاهر می شود و در همین جایگاه   بیشتری حرف های ساختارشکنانه و بیشترین حرف‌ها در جهت ناامید کردن مردم و ایجاد سوال و شبهه  در ذهن آنها به زبان می‌آوردند و در نهایت می‌گویند مردم ببینید آزادی نداریم و ما نمی‌توانیم حرف بزنیم؛ آخر روی مردم چی حساب می‌کنند.

من آماده‌ام با هر دولتمردانی که مورد ادعای آقایان هستند به هر اجتماعی که می گویند برویم و ببینیم نگاهشان به دولت و این آقایان و بنده طلبه چیست؟

در دور قبل در همین سالن‌ها بسیار به من توهین شد و رقیب ما که آقایان کارمندان آنها محسوب می‌شوند ۲۰۰ شکایت از دانشجو، رسانه‌ای و نماینده مجلس به قوه قضائیه ارائه کردند اما من یک شکایت نکردم. من یک قاضی‌ هستم و آقایان مدعی آزادی. چرا اینطور با مردم صحبت می‌کنید؟ چرا در عمل درست عمل نمی‌کنید.

جمهور یعنی همه مردم باید حقشان حفظ شود.

امروز ما معتقدیم که فضای مجازی بهترین بستر است برای نظارت مردم بر دولت است ما وعده های این آقایان را اجرا کردیم و این موضوع را در قوه قضائیه داریم اجرا می‌کنیم و مردم به قاضی نمره می دهند. ۳۵ سامانه در این راستا فعال شده است.

ما در این کرونا کاری کردیم که برای دنیا الگو شد و ۱۲۰ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و این اتفاق به نام جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

ما گشت ارشاد خواهیم داشت برای مدیران.