به گزارش برنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جمع بندی صحبت های خود گفت: در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری حتما باید به مسایل کشور پرداخت و معلوم شود در هر حوزه چه مسایلی وجود دارد و چه راهکاری باید اتخاذ کرد و اولویت چیست.

وی افزود: از اول پیروزی انقلاب افرادی بودند که بیشترین بهره را در آزادی در کشور داشتند ولی همیشه حرف های ساختار شکنانه می زدند و تا حرف می‌زدیم می گفتند آزادی نیست ، کسی که در جایگاه ریاست جمهوری حاضر می شود بیشتر حرف ها را برای ناامید کردن مردم می زند و بعد می گوید مردم ببنید نمی توان حرفی زد.

رئیسی ادامه داد: مردم شعور دارند ، حاضرم با هر کدام از دولتمردان در هر پارک و مجمعی برویم و ببنید نگاهشان به دولت و بنده طلبه حقیر چیست. در انتخابات قبل بسیار به من اهانت شد از هیچ کسی شکایت نکردم. رقیب ما 200 شکایت از دانشجو و پژوهشگر و رسانه و نماینده مجلس کرد.چرا عمل خود را نشان مردم نمی دهید .جمهور یعنی همه مردم ، باید حق آنها تامین شود با هر گویشی در هر اقلیمی و جایگاهی.

وی تصریح کرد: فضای مجازی بهترین بستر برای نظارت مردم بر دولتمردان است وعده های آقایان را در عمل اجرا کردیم.۱۲۰هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتتند در هیچ جای دنیا این کار نشد.ما گشت ارشاد برای مدیران خواهیم داشت.