شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

متلاشی شدن باند بزرگ فروش سلاح جنگی در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و تجهیزات نظامی در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازررسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی،فشنگ، سایر ادوات و تجهیزات جنگی و مفادیری مواد مخدر کشف شد.

متلاشی شدن باند بزرگ فروش سلاح جنگی در تهران

به گزارش منیبان؛ سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: ماموران پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یک  باند فروش سلاح و مهمات غیر مجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

او افزود: با شناسایی هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنها در حوالی "خلیج فارس"، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری این افراد و بررسی از داخل مخفیگاهشان اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: در این عملیات که در صبح روز هفدهم خرداد ماه انجام شد، چهار متهم دستگیر و دو قبضه سلاح جنگی،فشنگ، ادوات و تجهیزات نظامی و مفادیری مواد مخدر کشف شد.  

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی صورت گرفته محل تهیه این سلاح ها را یکی از استان های جنوبی کشور اعلام کردند که تلاش برای دستگیری آنان نیز در دستور کار قرار دارد.

ذوالقدری با بیان اینکه  هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. خاطر نشان کرد: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد می کند.