به گزارش برنا، محسن مهرعلیزاده در دفاع از برنامه های خود گفت:  باید مناسب سازی برای معلولان صورت گیرد. 10 میلیون جوان سن ازدواج داریم که بلاتکلیف هستند و باید بیشتر آن ها را مورد اهمیت قرار دهیم.باید سبک زندگی جوانان دهه 70 و 80 را بپذیریم. نباید به دختر خانمی که کمی از موهایش بیرون است پیامک وحشت بدهیم.

وی افزود: توقع من از آقای رئیسی این است که تذکر بدهند و این اتفاق رخ ندهد. چهار جوان در پارک آب بازی می کنند و با آن ها برخورد می شود. این ها سرمایه کشور هستند و نباید با پیامک های وحشت آن ها را بترسانیم.
 
مهر علیزاده گفت: در خصوص کرونا وزیر محترم به جای اینکه به موقع عمل کرده باشد و بخش خصوصی را فعال کند اقدامات دیگری انجام داد. قیمت واکسن کرونا حداکثر 10 دلار است. یعنی 200 هزار تومان اما این رقم ها مطرح نیست. اگر وزارت بهداشت از مافیا بازی بر می داشت و اجازه می داد بخش خصوصی واکسن وارد کند الان مردم واکسینه شده بودند.
وی افزود: وزیر بهداشت اگر می خواهد با شعر و شاعری و قسم حضرت عباس کرونا را مدیریت کند نمی شود. می گوید قسم حضرت عباس در خانه بنشیند. اینگونه نمی شود. اگر رئیس جمهور بشوم ظرف 3 ماه مردم واکسینه می شوند. در مورد بازنشستگان و مهارت زایی برنامه دارم.