شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی

مهرعلیزاده: درباره مدرک رئیسی هر چه گفتم حق بود

کدخبر: 417796
اقتصاد نیوز : مهرعلیزاده از نامزدهای ریاست جمهوری درباره سیاست فشار حداکثری ترامپ و ناکام ماندن آمریکایی ها و روشش برای تحقق سیاست کلی رهبری گفت: براساس سیاست های نظام و به دلیل بدعهدی هایی که آمریکا کرده است، مقاومت ملت ایران توطئه های آنها را بر باد داده است.همه امکانات کشور و تصمیم‌گیران همکاری کنند که برجام به نتیجه برسد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مهرعلیزاده از نامزدهای ریاست جمهوری گفت:در مورد مدرک رئیسی هر چه گفتم حق بود. جناب رئیسی از لحاظ کلاسیک، شش کلاس درس خواندند.

مهرعلیزاده از نامزدهای ریاست جمهوری درباره  سیاست فشار حداکثری ترامپ و ناکام ماندن آمریکایی ها و روشش برای تحقق سیاست کلی رهبری گفت: براساس سیاست های نظام و به دلیل بدعهدی هایی که آمریکا کرده است، مقاومت ملت ایران توطئه های آنها را بر باد داده است.همه امکانات کشور و تصمیم‌گیران همکاری کنند که برجام به نتیجه برسد.

آقای رئیسی گفتند دفعه قبل بداخلاقی‌هایی شده است و گفتند از وقت اضافی استفاده نمی‌کنند. ایشان فرمودند آذری زبان‌ها به ایشان زنگ زدند و دلجویی کردند در حالی که آذری زبان‌ها به آنها توهینی نکردند.ما آذری زبان نداریم. این افراد ترک‌زبان هستند. چون ایشان قاضی هستند، باید دقت بیش‌تری در این زمینه کنند.

 در مورد مدرک رئیسی هر چه گفتم حق بود. جناب رئیسی از لحاظ کلاسیک، شش کلاس درس خواندند، بعد هم رفتند در حوزه درس خواندند؛ بعد هم رفته اند معادل سازی کرده اند.