به گزارش برنا، محسن رضایی در رابطه با تقویت امید در نسل جوان کشور و مانع زدایی گفت: مردم عزیز ایران مشکلات شما با شعار و وعده و حرف های مفت و شعبده بازی حل نمی شود، ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی درمان نمی شود.

وی افزود: یک دانشجوی دست فروش شیمی می گفت ما از گرسنگی امید می خوریم و او درست می گفت، امید لمس کردنی است. دولت ما امید و لبخند را بازمی گرداند.حرف راستی در مناظره قبلی گفته شد و آن این بود که هرکس نمی خواهد در انتخابات بماند اعلام کند، من تا پایان انتخابات می مانم.

رضایی ادامه داد: من از همت و تهرانی مقدم و شهدا می گویم ما با همه ملت ایران جنگ را به نتیجه رساندیم. دولت ما دولت همه اقوام‌؛ تشیع و تسنن است. مارا به خاطر زاگرسی بودن تخریب می کنند اما من با افتخار اعلام می کنم زاگرسی ام و دولت ما از همه اقوام استفاده می کند.

وی افزود: با دولت هایی که خواب آلوده اند، شب می خوابند و صبح بنزین گران می شود خداحافظی می کنیم. دولت ۱۴۰۰ دولت گشایش و امید است ، نام امسال به ولی عصر مزین شده است. ما امید و برکت را به زندگی و سفره مردم باز می گردانیم و امید جدیدی دیدنی در مردم ایجاد می کنیم.