شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مناظره

همّتی در مناظره دوم چه گفت؟

من بد اخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم دیگران شروع کردند

همتی نمایه

همتی گفت: من بد اخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم؛ دوستان دیگر شروع کردند و بعضی از آنها را مجبورم پاسخ دهم و خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم.

سرویس سیاست مشرق - عبدالناصر همتی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم که با محوریت مسائل «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» در استودیوی مناظرات رسانه ملی برگزار شد، به بیان برنامه‌های خود و نقد برنامه‌های دیگر نامزدها در این حوزه‌ها پرداخت.

وی در بدو ورود به صداوسیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که قول می‌دهید در مناظرات بداخلاقی نکنید، گفت: من که بد اخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم؛ دوستان دیگر شروع کردند و بعضی از آنها را مجبورم پاسخ دهم و خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم. ۲۹ بار نام من را بردند و تهمت و افترا زدند به جای آن به رقیب اصلی من ۵ دقیقه جایزه دادند تا اضافه بیایند صحبت کنند.

همتی اضافه کرد:حتما سعی می‌کنم که برنامه ام را ارایه بدهم، من فکر میکنم انتخابات امروز انتخابی بین خوب و خوب تر یا بد و بدتر نیست، انتخاب امروز انتخابی است تا درها برای کنش گری شهروندان و برای نفس کشیدن جامعه باز بماند. 

وی تصریح کرد: من آمدم اجازه ندهم این درها بسته شود. من آمدم مشت گروه هایی که چمبره زده اند بر اقتصاد، فرهنگ، رسانه و جامعه را باز کنم، اینها با مشت بسته اعتماد اجتماعی و سرمایه اجتماعی را پایین آوردند.

همتی بیان داشت: امیدوارم بتوانم با مباحثی که با مردم عزیزمان خواهم کرد نشان دهم دنبال دولت شفافیت ملی هستم و باید اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نیاید بگوید خودتان و دولتتان را واگذار می‌کنم، دولت و کشور برای مردم است و من می‌خواهم نشان دهم که قدرت بی قدرت همان آسیب پذیر ترین اقشار جامعه خواهم بود.

*********************