شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ملت ایران

رضایی در مناظره دوم چه گفت؟

دولتم امید را به مردم هدیه می‌دهد/ ۱۴۰۰، سال گشایش برای ملت ایران است

محسن رضایی نمایه

رضایی گفت: ان‌شاءالله این ناراحتی‌ها کنار می‌رود و مجدداً لبخند به چهره ملت ایران بازخواهد گشت.

سرویس سیاست مشرق - محسن رضایی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم که با محوریت مسائل «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» در استودیوی مناظرات رسانه ملی برگزار شد، به بیان برنامه‌های خود و نقد برنامه‌های دیگر نامزدها در این حوزه‌ها پرداخت.

رضایی در بدو ورود به سالن مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۴۰۰ سال گشایش ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: ان‌شاءالله این ناراحتی‌ها کنار می‌رود و مجدداً لبخند به چهره ملت ایران بازخواهد گشت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ دوباره برکت به سفره‌های مردم می‌آید و ان‌شاءالله ملت ایران شاهد آغاز جدیدی در زندگی خود خواهند بود و به سوی جهش‌های بزرگ حرکت خواهند کرد.

رضایی درباره برنامه‌هایش در مناظره دوم اظهار داشت: این مناظره بسیار مهم است و امیدوارم که بحث‌های اصلی و دردهای اصلی ملت ایران را در این مناظره بتوانیم باز کنیم و بتوانیم در اینباره صحبت کنیم و برای آن هم راهکار بدهیم و همگی باید از بحث‌های حاشیه‌ای پرهیز کنیم.

وی تأکید کرد: من این آمادگی را دارم که به فضل پروردگار متعال از آینده خوب ملت ایران صحبت کنم و آنها را نسبت به آینده امیدواری حقیقی بدهم زیرا امید گفتنی نیست بلکه امید دیدنی است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در دولت ما امید را به ملت ایران هدیه خواهیم داد.

*********************

برنامه‌های شما برای افزایش امید در میان جوانان چیست؟