شهرخبر
انتخابات ۱۴۰۰|

همتی: بداخلاقی را من شروع نکردم/ در مناظره اول ۲۹ بار اسم من را بردند و افترا زدند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در مناظره قبلی شروع نکردم؛ دوستان دیگر شروع کردند و من مجبور شدم بعضی از آن‌ها را پاسخ بدهم و خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم. ۲۹ بار اسم من را بردند و تهمت و افترا زدند.

خبرگزاری میزان - عبدالناصر همتی در بدو ورود به رسانه ملی گفت: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم؛ دوستان دیگر شروع کردند و من مجبور شدم بعضی از آن‌ها را پاسخ بدهم و خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم. ۲۹ بار اسم من را بردند و تهمت و افترا زدند. در عوض به رقیب اصلی من ۵ دقیقه اضافه دادند تا بیایند و اضافه صحبت کنند. من حتماً سعی می‌کنم که برنامه خودم را ارائه بدهم.

وی افزود: من فکر می‌کنم انتخابات امروز انتخابی بین بد وبدتر یا خوب و خوب‌تر نیست؛ انتخاب امروز، انتخابی است برای اینکه در‌ها برای کنشگری شهروندان و برای نفس کشیدن جامعه باز بماند. من آمده‌ام اجازه ندهم این در‌ها بسته شود. من آمده‌ام گروه‌هایی که روی اقتصاد، فرهنگ، رسانه و جامعه چنبره انداخته‌اند، مشتشان را باز کنم. این‌ها با مشت بسته اعتماد اجتماعی و سرمایه اجتماعی را پایین آورده‌اند.

همتی گفت: امیدوارم که بتوانم با مباحث و صحبت‌هایی که با مردم عزیز خواهم کرد، نشان بدهم که من دنبال دولت شفافیت ملی هستم و باید با اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نگوید که ما شما را واگذار می‌کنیم؛ خودتان، دولتتان و کشورتان. دولت و کشور متعلق به مردم است و من می‌خواهم نشان بدهم که قدرت بی‌قدرتان، آسیب‌پذیرترین اقشار کشور هستند. ان‌شاءالله که مردم عزیز از این روند برای نفس کشیدن بیشتر مردم جامعه حمایت خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/