شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#لرستان#قیمت#سود#سرمایه‌گذاری

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

امروز سهامداران شرکت‌های ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، واسپاری ملت و سرمایه‌گذاری استان لرستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کی بی سی و سرمایه‌گذاری پویا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳هزار و ۳۶۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۰هزار و ۵۶۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۲۴۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۳۳۷میلیارد تومان در بیش از ۸۷۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، واسپاری ملت و سرمایه‌گذاری استان لرستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی سعدی، کارت اعتباری ایران کیش و آبسال بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۶۲میلیون ورقه به‌ارزش یکهزار و ۹۰۲میلیارد تومان در ۴۳۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۶۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کی بی سی و سرمایه‌گذاری پویا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعت روی زنگان، افرانت و صنعتی مینو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.