شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#کادر فنی

پیروانی:

قضاوت در مورد عملکرد اسکوچیچ زود است

پیروانی: زدن ۳ گل به بحرین نشان می‌دهد همه چیز خوب پیش رفته است/ قضاوت در مورد عملکرد اسکوچیچ زود است

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد، قضاوت در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی زود است و باید به کادر فنی این تیم زمان بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند.

به گزارش مشرق، غلامحسین پیروانی درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بحرین گفت: وقتی با سه گل آنها را در زمین خودشان شکست می‌دهیم، نشان‌دهنده آن است که همه چیز عالی پیش رفته. بچه‌ها در این بازی واقعاً با غیرت و تعصب بازی کردند و نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. این در حالی است که قبل از بازی هم فشار زیادی روی تیم ملی وجود داشت و ما اگر این بازی را نمی‌بردیم کارمان خیلی سخت می‌شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما جدا از سه گلی که زدیم چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم، ولی مسئله مهم گرفتن سه امتیاز بود. البته کار تیم ملی تمام نشده است و ما باید در دو بازی بعدی هم نتایج لازم را گرفته و از گروه‌مان صعود کنیم. ما نباید بابت این برد مغرور شویم و باید با انگیزه بیشتر به مصاف عراق برویم، چرا که این تیم قوی‌تر از بحرین است. امیدوارم که در نهایت از گروه‌مان صعود کنیم و برای مرحله بعدی آمادگی بیشتری داشته باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به برخی تردیدها در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی اظهار داشت: دیکته نانوشته غلط ندارد. ما در حال حاضر نمی‌توانیم سرمربی تیم ملی را قضاوت کنیم و ایران بازی‌های زیادی را هم با این مربی انجام نداده است. قضاوت در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی زود است و باید به کادر فنی زمان داده شود تا تفکراتش را پیاده کند.

منبع: تسنیم