شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر خارجه

جنبش حماس:

«بلینکن» به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایات بیشتر چراغ سبز داد

«بلینکن» به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایات بیشتر چراغ سبز داد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ضمن محکومیت اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا، گفت: «آنتونی بلینکن» به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایات بیشتر چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه ای را در خصوص اظهارات اخیر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: ما اظهارات بلینکن در حمایت از رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم. بلینکن با تأکید بر اینکه تل آویو حق دفاع از خود را دارد، در واقع به صهیونیست‌ها برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر چراغ سبز نشان داد.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود آورده است: آیا اقدامات صهیونیست‌ها در کشتار فلسطینیان، کوچاندن آنها از اراضی خود، تخریب خانه‌هایشان و نیز هتک حرمت‌های پی در پی به مسجدالاقصی و مقدسات، دفاع از خود محسوب می‌شود؟

در بیانیه جنبش حماس همچنین آمده است: چگونه ممکن است که اشغالگران به دفاع از خود بپردازند؟ اظهار نظر بلینکن در حمایت از رژیم صهیونیستی بار دیگر مشارکت و نقش آفرینی مستقیم آمریکا در تجاوزات تل آویو علیه فلسطینیان را ثابت کرد.