شهرخبر

تکرار داستان های جام جهانی ۲۰۱۸/ دلیل حمله‌های مستقیم به سردار آزمون و مهدی طارمی چه بود؟

قبل از بازی تیم های ایران و بحرین، عده ای یک بار دیگر با حملات مستقیم به مهاجمان تیم ملی، تبدیل به همان آدم های سابق شدند و کسی متوجه نشد دلیل این همه شلوغ کاری بابت چیست؟

تکرار داستان های جام جهانی ۲۰۱۸/ دلیل حمله‌های مستقیم به سردار آزمون و مهدی طارمی چه بود؟

خبرورزشی - تیمی که با همه بازیکنانش تمرین چندانی نداشت، مسابقه تدارکاتی نداشت و حق میزبانی راه از ما سلب کرده بودند بی شک در اولین بازی مقابل هنگ کنگ فاقد هماهنگی‌های لازم بود.

همین موضوع بهانه ای شد تا عده ای با حملات مستقیم به سردار آزمون و مهدی طارمی، مهاجمان تیم ملی را نوازش و آنها را ملامت کنند؛ اتفاقاتی کاملا آشنا در فوتبال ما که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز اتفاق افتاده بوده و خط آتش تیم ملی به بهانه‌های مختلف زیر فشار قرار می‌گرفت.

در بازی بحرین اما چه اتفاقی افتاد و کدام بازیکنان، در نقش تمام کننده ظاهر شدند؟ گل‌های سردار آزمون را ببینید. تلاش‌های مهدی طارمی با وجود از دست رفتن چند موقعیت گل را دوباره تماشا کنید. بازگشت سامان قدوس به ترکیب تیم در نیمه دوم را یک بار دیگر بررسی کنید.

منهای بازی خوب اغلب بازیکنان مقابل بحرین، خط حمله تیم ملی به وظابفش عمل کرد و بار دیگر به افرادی که هر حرفی می‌زنند و هر انتقادی را حق مسلم خود می‌دانند نشان داد گاهی وقت‌ها لازم است صبوری پیشه کنند، بازی‌ها را ببینند و حد فنی بازیکنانی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی را هم کمی بدانند. مهاجمانی در این قواره در فوتبال آسیا به ندرت می‌شوند...

بیشتر بخوانید: