شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#برگزاری انتخابات

انتخابات شورا‌ها در ۲۴ مرکز استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی در ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا را تشریح کرد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا به صورت الکترونیکی، گفت: این انتخابات در ۱۰ هزار شعبه در سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ظرفیت وزارت کشور به همین اندازه بود تا در هر شعبه ۳ صندوق قرار گیرد، به عبارتی در کل کشور ۳۰ هزار صندوق الکترونیکی برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا برپا می‌شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد ۸ کلانشهر و ۱۶ مرکز استان که کلانشهر نیستند انتخابات را الکترونیکی برگزار کنند، در واقع انتخابات در ۲۴ مرکز استان الکترونیکی برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که در استان تهران ۴ انتخابات پوشش داده می‌شود، احتمال داده شد که اگر یکی از این انتخابات به صورت الکترونیکی باشد، مردم سردرگم شوند از این رو در پایتخت انتخابات الکترونیکی نداریم. 

 
 
انتهای پیام/