شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ قهرمانان آسیا

احمدی: کرونای من ۲۸ روز طول کشید/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم


احمدی: کرونای من 28 روز طول کشید/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، شاگردان علیرضا منصوریان نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره غیبت چند هفته‌ای خود در تمرینات تیمش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا گفت: بیماری من نسبت به دیگر بازیکنان طولانی‌تر شد و 28 روز طول کشید. در 12 روز اول علائم داشتم و روزهای نسبتاً سختی را پشت سر گذاشتم، ولی بعد از 12 روز دیگر علائمی نداشتم. با این حال دو سه بار تست دادم که باز هم مثبت بود و بعد از 28 روز سرانجام تست من منفی شد.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد آخرین وضعیت فعلی تیمش در لیگ برتر و اینکه آیا آنها می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، اظهار داشت: ما طبق سیاست‌های کادر فنی بازی به بازی جلو می‌رویم. خوشبختانه تیم از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و نسبت به گذشته با تاکتیک‌های منصوریان بیشتر هماهنگ شده‌ایم. در جام حذفی هم با شکست دادن تراکتور به مرحله بعد رفتیم. در لیگ برتر و جام حذفی دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مردم اراک را خوشحال کنیم. ما قطعاً نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم داشت.

وی راجع به رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی و اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت، تصریح کرد: سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند، ولی دو سه تیم دیگر هم هستند که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند. پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان شود سخت است و امیدوارم تیمی جام را بالای سر ببرد که لیاقتش را دارد.

احمدی درباره عملکردش در این فصل هم گفت: امسال شرایط خوبی داشتم و از عملکردم راضی هستم. در بازی‌های باقیمانده هم تلاش می‌کنم بازیکن مثمرثمری برای تیمم باشم.

 

انتهای پیام/