شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یورو#اینتر

هشدار اینتر به پاری‌سن‌ژرمن: حکیمی زیر ۸۰ میلیون یورو فروشی نیست!


هشدار اینتر به پاری‌سن‌ژرمن: حکیمی زیر 80 میلیون یورو فروشی نیست!

باشگاه اینتر به مشتری فرانسوی مدافعش درباره تلاش برای خرید این بازیکن مراکشی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر یک بار دیگر به پاری‌سن‌ژرمن درباره پیشنهادش برای خرید اشرف حکیمی هشدار داد و اعلام کرد که 60 میلیون یورو برای فروش این بازیکن کافی نخواهد بود.

طبق گزارش شبکه‌های اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت مدیاست؛ اینتر مصمم است که دفاع راست مراکشی‌اش که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود را حفظ کند مگر اینکه تیمی حاضر شود دو برابر رقمی که نراتزوری برای خرید حکیمی از رئال مادرید پرداخت را بپردازد. این بدان معناست که اینتر برای فروش حکیمی به رقمی زیر 80 میلیون یورو رضایت نمی‌دهد.

اینتری‌ها تابستان سال گذشته حکیمی را در ازای 45 میلیون یورو آن هم به صورت اقساطی از رئال مادرید خریدند اما به دلیل بروز مشکلات مالی در این تیم، آنها مجبور هستند یکی از بازیکنان بزرگ خود را بفروشند تا کمبود بودجه باشگاه را جبران کنند.

حکیمی 22 ساله فصل گذشته در 45 بازی‌ رسمی‌اش برای اینتر در تمامی رقابت‌ها 7 گل زد و 11 پاس گل داد که برای یک مدافع آمار بسیار خوبی است. عملکرد او توجه پاری‌سن‌ژرمن را جلب کرده و این باشگاه تا الان یک پیشنهاد 60 میلیون یورویی هم داده که ممکن است مابه‌التفاوت آن با رقم درخواستی اینتر در قالب پاداش‌های وابسته به عملکرد بازیکن، جبران شود و این بازیکن در نهایت سر از پارک دو پرنس درآورد.

انتهای پیام/