شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله#رئیسی
انتخابات ۱۴۰۰|

امروز کشورمان مانند ۸ سال دفاع مقدس نیاز به همت همگان دارد

جانشین ستاد کشوری مردم یاران آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز کشورمان مانند ۸ سال دفاع مقدس نیاز به همت همگان دارد، گفت: آیت الله رئیسی ایثار کرده و خود را وارد صحنه‌ کرد تا بتواند گره گشا باشد و آتشی که برخی برافروختند را خاموش کند.
خبرگزاری میزان - مجید امیدی شهرکی در گردهمایی ستاد مرکزی جوانان و اقوام مردم یاران آیت الله رئیسی که در منطقه ۴ تهران برگزار شد، اظهارداشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «آن‌ها که در تاریخ ماندگار شدند به واسطه مواضعشان ماندگار شدند» زمانی که موضعگیری می‌کنند ماندگار می‌شوند. موضعگیری که به هنگام و بر اساس تشخیص درست باشد ماندگار خواهد بود به عنوان مثال فردی را که به عنوان قائم مقام رهبری بود و در جبهه‌ها برایش دعا می‌کردند، با یک موضع گیری سقوط کرد. همچنین فردی هم ۸ سال نخست وزیر جنگ بود و در ذهن‌ها فرد خوبی بود، اما باز در موضع گیری نسنجیده سقوط کرد.

وی افزود: باید تحلیل کنیم امروز چه کسی می‌تواند به داد کشور برسد برخی می‌گویند چرا آقای رئیسی می‌آید او که رئیس یک قوه است و لزومی ندارد، آقای رئیسی ایثار کردند و خود را وارد صحنه‌ای کردند تا بتواند گره گشا باشد و آتشی که برخی برافروختند را خاموش کند برای انتخاب باید به عملکرد توجه کنید اطلاعات مناصب قبلی و خانواده شان مشخص و در دسترس است امروز با وجود فضای مجازی، وقتی فرد در مناظره از روی کاغذ می‌خواند عکس آن را منتشر می‌کنند که دیکته‌ای که دستش دادند را آورده تا بخواند شاید بتواند موجی ایجاد کند.

جانشین ستاد کشوری مردم یاران آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز دیگر نمی‌توان با متلک و کنایه و طعنه مردم را فریب داد، گفت: بورس دیواری بود که شورای عالی بورس با همراهی بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت طراحی کردند تا کسری بودجه شان را جبران کنند برخی نمی‌خواهند این را قبول کنند دیواری را تا عرش درست کردند آرام آرام زیر دیوار را خالی کردند تا اینکه دیوار روی مردم خراب شد مردم را قتل عام اقتصادی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه اقتصادی، پیوست‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی وجود دارد شما دیگر خانواده نمی‌بینید درد‌هایی در همه خانواده به واسطه این پیوست‌های اقتصادی دولت به وجود آمده و نابود شده و کسی توجه نمی‌کند، در این هشت سال کولبر واژه ماندگاری شده است، سال ۹۲ نرخ ازدواج در سال نزدیک به میلیون یعنی دو میلیون نفر ازدواج بود و میزان ازدواج از سال ۹۲ تا سال ۹۸، ۳۳ درصد کاهش داشته است که این پیامد‌های بسیاری دارد که مسئول تامین ازدواج دولت بوده است.

امیدی شهرکی در خصوص عملکرد حوزه مسکن بیان کرد: کشورمان در مصالح ساختمانی مانند سیمان، آجر، کاشی و لوله و.. صادر کننده است و ایران هاب تولید سیمان خاورمیانه است الان سیمان به سوریه، عراق، روسیه و .. صادر می‌شود و در قبال آن ارز وارد می‌شود مسئولینی که در تصدی هم هستند به دلیل منافعشان که با ارز تامین می‌شود دیگر اجازه فروش در داخل کشور را نمی‌دهند.

 ساخت مسکن بیش از ۲ هزار صنف به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کند
وی افزود: مسکن پیشران اقتصاد کشور‌هایی مثل ایران است اگر مسکن راه بیافتد همه صنعت راه می‌افتد با ساخت مسکن بیش از ۲ هزار صنف به صورت مستقیم و غیر مستقیم راه می‌افتد ایجاد سرپناه در قانون اساسی به عنوان وظیفه دولت و حاکمیت مطرح شده است. فردی را به عنوان وزیر مسکن گذاشتند که اشرافی زندگی می‌کند و به مسکن مهر می‌گوید این‌ها مسکن نیست لانه است برای این فرد که اینطور زندگی کردن مسلما قابل درک نیست که مردم از همین هم بهره‌مند نیستند، اگر مسکن تامین شود ازدواج صورت می‌گیرد و اگر مسکن ایجاد شود شغل راه می‌افتد و بیکاری کم می‌شود.

جانشین ستاد کشوری مردم یاران آیت الله رئیسی در ادامه اظهارداشت: فکر نکنیم آقای رئیسی بیاید معجزه می‌شود و در همان زمان سی میلیون مسکن ساخته می‌شود یا بورس بلافاصله جبران می‌شود ساز و کار وجود دارد، اما نیاز به مرور زمان دارد، زیرا خراب کردن خیلی راحت است، اما درست کردن خیلی سخت است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود گفت: تمام امید این آقایان به واسطه سرسپردگی به خارج و تعهدی که داده بودند در برجام بود. برجام باید تصویب می‌شد که تصویب برجام به دو مولفه نیاز داشت؛ ناراضی کردن مردم و فشار از پایین و چانه زنی از بالا، مردم بسیار مقاومت کردند و خیلی سخت گذشت اگر برخی امروز می‌گویند رای نمی‌دهیم باید حق داد.

امیدی شهرکی تصریح کرد: امروز کشورمان مانند ۸ سال دفاع مقدس نیاز به همت همه دارد بیایید از خودگذشتگی کنید پای کشورتان بایستید پای حکومت شیعی بایستید مدل حکومتی ما بهترین مدل حکومتی است، اما در هشت سال گدشته به بدترین شکل اجرا کردند.

وی همچنین گفت: آیت الله رئیسی کارنامه دارد مطالعه کنید اقدامات اجرایی در قوه قضائیه و آستان قدس رضوی بسیار روشن است ۹۰ درصد اختیارات کشور در اختیار قوه مجریه است اگر در قوه مجریه پیشگیری شود کار‌ها به قوه قضائیه نمی‌رود به عنوان مثال باید ۱۰۰ نماینده مجلس تقاضای رفراندوم بدهند آیا بشود یا نشود، اما در قانون اساسی آمده رئیس جمهور می‌تواند درخواست رفراندوم بدهد قدرت رئیس جمهور در این حد است اینکه می‌گویند ما کاره‌ای نبودیم و قدرت نداشتیم اشتباه است. اگر جلوی فساد را از سرچشمه نگیریم هر چقدر هم تصفیه خانه بزنید درست نمی‌شود.
 
 
انتهای پیام/